Online Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Online Hogwarts

Welcome to Hogwarts - Hope you enjoy.
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Damon
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_lcapAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Voting_barAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_rcap 
Victor
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_lcapAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Voting_barAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_rcap 
Sofia
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_lcapAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Voting_barAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_rcap 
Chace
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_lcapAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Voting_barAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_rcap 
Jessica
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_lcapAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Voting_barAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_rcap 
Brandon
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_lcapAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Voting_barAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_rcap 
Tristan
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_lcapAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Voting_barAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_rcap 
Dakota
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_lcapAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Voting_barAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_rcap 
Katniss
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_lcapAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Voting_barAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_rcap 
Emily
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_lcapAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Voting_barAt møde en gammel "ven"... - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Reklamtion - Sorry.
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 9:21 am af Fred

» Glemte lektier
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeLør Dec 31, 2011 10:33 pm af Julie

» Ensporethed
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 6:51 am af Julie

» En hulkende lyd?
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 16, 2011 5:16 am af Julie

» Svær læsning
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:23 am af Julie

» A dream there never took place.
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:14 am af Julie

» Just tonight, we'll be alright.
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:58 am af Jessica

» Et kedeligt job
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:37 am af Fred

» Torden og Lynild!
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:57 am af Fred

Keywords
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates
free forum

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Søn Sep 04, 2011 5:42 am
BLIV JOURNALIST ELLER LA!
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 7:19 am af Sofia
Heysa!

YupYup, dette opslag giver mulighed for at blive journalist og LA. (Journalistdel skrevet af Sofia) Først vil jeg skrive om journalitjobbet:
Kan du godt lide at skrive? Ønsker du at andre skal læse og elske det du skriver? Har du en lille journalist gemt i dig? Så er det her din mulighed! Du kan blive journalist for Ordkløveren(OK), Profettidende(PT) og GG(Gossip Girl/Guy), hvis du …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Ny HHP på vej!
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 4:53 am af Anonymous
Hej kære elever.

Så har vi endelig fået en til at lave den rigtige Hogwartsskole! Og i det hele er det jo en god nyhed - men desværre vil den ikke få samme navn som den har nu. Den vil komme til at hedde OnlineHogwarts.dk! Og mig og grundlæggerne af HHP vil tage en snak med ham der skal lave den, og fortælle hvad der skal være på den. Og det vil betyde at det nok tager lidt tid før den …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
Lektier og uger
At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 05, 2011 12:45 am af Sofia
Hej alle i dejlige elever her på Hogwarts-HP!

Ja, nu er siden jo efterhånden kommet op og køre, men der er selvfølgelig noget vi mangler. En af de her ting er lektier, for det har man jo også på det rigtige Hogwarts, og hvad skulle vores lærerer lave, hvis ikke de kunne give os lektier? Så det glæder mig at kunn informere jer om at vi begynder lektieugerne i morgen, Mandag d. 5/9-2011, …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 At møde en gammel "ven"...

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Damon
Overhoved for Slytherin, Qudditchansvarlig og lærer i Flyvning
Damon


Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 203
Join date : 03/09/11

At møde en gammel "ven"... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: At møde en gammel "ven"...   At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 15, 2011 7:33 am

"Min temperatur er skam høj nok" Damons stemme var på ingen måde kold, faktisk var den mere flirtende. Han rystede kort på hovedet da han opdagede hvordan han sagde det. Damon holdte sit blik på Venus, trods hun så ned. "Trods jeg godt ville have vidst det, og trods jeg ved at Mercy.. Jeg mener Merci, hader mig, så er du vel tilgivet, jeg har jo heller ikke selv været for god." Han holdte sit blik på venus der stod og pillede ved sin neglelak . Han havde ikke brug for at se væk. Blot brug for en tilgivelse fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Sofia
Lærer i botanik, metamorphmagus (rektor og udvikler af hjemmesiden)
Sofia


Kollegium : Ingen af dem vi kender. Hun har ikke gået på Hogwarts.
Antal indlæg : 155
Join date : 04/09/11

At møde en gammel "ven"... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: At møde en gammel "ven"...   At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 15, 2011 7:38 am

Venus grint let, og følte sig straks ti år yngre. "Det sagde du også altid før i tiden", sagde hun med et glimt i øjet, og smilede til ham.
Hun rullede let med øjnene. "Og selvom du heller ikke har været for god - og selvom du er en idiot", hun sukkede teatrelsk og rullede med øjnene. "Så tilgiver jeg dig.", hun smilede skævt og sødt til Damon, og havde mest af alt lyst til at kaste sig i hans arme.
Tilbage til toppen Go down
Damon
Overhoved for Slytherin, Qudditchansvarlig og lærer i Flyvning
Damon


Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 203
Join date : 03/09/11

At møde en gammel "ven"... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: At møde en gammel "ven"...   At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 15, 2011 8:05 am

"Gamle tricks glemmer man ikke" Damon gav et drillende smil fra sig samt et glimt spillede i hans øjne. Det stoppede dog hurtigt, hvad burde han svare Venus? Burde han overhovedet svare? Han så kort rundt for at se om der var nogle elever - hvilket der ikke var, de var vist nok gået ind så de ikke behøvede se på hans og Venus skænderi. Hvilket ikke gjorde ham noget. Han trådte et skridt tættere på Venus og lod så sine læber rører hendes i et kys. Han trak sig kort efter langsomt væk. "Jeg burde ikke stå her i fuld offentlighed, og kysse en af rektorerne." Damon gav et drillende smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Sofia
Lærer i botanik, metamorphmagus (rektor og udvikler af hjemmesiden)
Sofia


Kollegium : Ingen af dem vi kender. Hun har ikke gået på Hogwarts.
Antal indlæg : 155
Join date : 04/09/11

At møde en gammel "ven"... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: At møde en gammel "ven"...   At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 15, 2011 8:10 am

Venus smilede. "Tilsyneladende ikke", sagde hun lettere drillende, og med et smil.
Smillet blev blot bredere da han trådte nærmere, som hun vidste hvad han ville gøre. Automatisk røg armene op om hans nakke, så han ikke kunne trække sig helt væk, da han hurtigt gjorde det. Venus satte for sjov et ansigt op som et lille barn der ikke havde fået sin vilje. "Jeg er da ligeglad.", sagde hun og rakte tunge, før hun atter lænte sig ind til ham og lod sine læber mødes med hans.
Tilbage til toppen Go down
Damon
Overhoved for Slytherin, Qudditchansvarlig og lærer i Flyvning
Damon


Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 203
Join date : 03/09/11

At møde en gammel "ven"... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: At møde en gammel "ven"...   At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 15, 2011 8:34 am

Damon gav et lille smil fra sig, der kun blev en smule større af Venus' ord. Typisk Venus at være ligeglad med sådan en ting. Det gjorde dog ikke rigtigt Damon noget. Som Venus' læber rørte hans lod han sine arme glide om hende, mens han uddybede kysset en anelse, dog så det ikke blev for voldsomt, det gik jo ikke. Et let smil spillede på Damons læber inde bag kysset, det hele var næsten som det havde været dengang de gik på slottet, med at stå der i fuld offentlighed og være ligeglad med hvad andre sagde.

//oog: du må undskylde ord der ikke passer ind eller underlige punktummer osv. Men skriver fra min mobil. xP//
Tilbage til toppen Go down
Sofia
Lærer i botanik, metamorphmagus (rektor og udvikler af hjemmesiden)
Sofia


Kollegium : Ingen af dem vi kender. Hun har ikke gået på Hogwarts.
Antal indlæg : 155
Join date : 04/09/11

At møde en gammel "ven"... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: At møde en gammel "ven"...   At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 16, 2011 2:16 am

Venus kunne gennem kysset mærke at Damon smilte, og det fik bare hendes eget smil til at blive større. Til sidst trak hun sig dog fri fra ham. Hun var rektor, det passede sig ikke at hun stod her og kyssede med eliksirprofessoren, som også var overhovede for Slytherin, og for det andet havde hun en masse pligter. Nej, de måtte kysse når de var alene. Altså et privat sted. Hun trak sig langsomt fri af Damon. "Pligter, du ved.. Jeg er jo rektor", et skævt smil og et kys på kinden, og hun var væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Damon
Overhoved for Slytherin, Qudditchansvarlig og lærer i Flyvning
Damon


Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 203
Join date : 03/09/11

At møde en gammel "ven"... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: At møde en gammel "ven"...   At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 16, 2011 5:14 am

At Venus trak sig væk var ikke noget Damon blev overrasket over. Slet ikke, de burde jo egentligt ikke stå der og kysse i offentligheden, det måtte de gøre når de var alene. Eller hvor der var chance for at de var alene. Helt alene! "Pligterne skal jo ordnes" Han gave et skævt smil fra sig, han havde selv en del af dem. Han burde for det første se hvordan det stod til i Slytherins opholdstue. Han så efter Venus der forsvandt mod slottet. Kort efter fortsatte han efter hende med rank ryk og et lettere neutralt og koldt udtryk i ansigtet. De fleste elever havde sikkert allerede hørt om hvad der var sket. Ikke hvad der var blevet sagt, og de vidste helt sikkert ikke det med Marci. Men de vidste der var forgået noget mellem ham, Caithlyn og Venus.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





At møde en gammel "ven"... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: At møde en gammel "ven"...   At møde en gammel "ven"... - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
At møde en gammel "ven"...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Online Hogwarts :: Slottet :: Søen-
Gå til: