Online Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Online Hogwarts

Welcome to Hogwarts - Hope you enjoy.
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Damon
Svær læsning Vote_lcapSvær læsning Voting_barSvær læsning Vote_rcap 
Victor
Svær læsning Vote_lcapSvær læsning Voting_barSvær læsning Vote_rcap 
Sofia
Svær læsning Vote_lcapSvær læsning Voting_barSvær læsning Vote_rcap 
Chace
Svær læsning Vote_lcapSvær læsning Voting_barSvær læsning Vote_rcap 
Jessica
Svær læsning Vote_lcapSvær læsning Voting_barSvær læsning Vote_rcap 
Brandon
Svær læsning Vote_lcapSvær læsning Voting_barSvær læsning Vote_rcap 
Tristan
Svær læsning Vote_lcapSvær læsning Voting_barSvær læsning Vote_rcap 
Dakota
Svær læsning Vote_lcapSvær læsning Voting_barSvær læsning Vote_rcap 
Katniss
Svær læsning Vote_lcapSvær læsning Voting_barSvær læsning Vote_rcap 
Emily
Svær læsning Vote_lcapSvær læsning Voting_barSvær læsning Vote_rcap 
Seneste emner
» Reklamtion - Sorry.
Svær læsning Icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 9:21 am af Fred

» Glemte lektier
Svær læsning Icon_minitimeLør Dec 31, 2011 10:33 pm af Julie

» Ensporethed
Svær læsning Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 6:51 am af Julie

» En hulkende lyd?
Svær læsning Icon_minitimeFre Dec 16, 2011 5:16 am af Julie

» Svær læsning
Svær læsning Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:23 am af Julie

» A dream there never took place.
Svær læsning Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:14 am af Julie

» Just tonight, we'll be alright.
Svær læsning Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:58 am af Jessica

» Et kedeligt job
Svær læsning Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:37 am af Fred

» Torden og Lynild!
Svær læsning Icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:57 am af Fred

Keywords
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates
free forum

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Søn Sep 04, 2011 5:42 am
BLIV JOURNALIST ELLER LA!
Svær læsning Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 7:19 am af Sofia
Heysa!

YupYup, dette opslag giver mulighed for at blive journalist og LA. (Journalistdel skrevet af Sofia) Først vil jeg skrive om journalitjobbet:
Kan du godt lide at skrive? Ønsker du at andre skal læse og elske det du skriver? Har du en lille journalist gemt i dig? Så er det her din mulighed! Du kan blive journalist for Ordkløveren(OK), Profettidende(PT) og GG(Gossip Girl/Guy), hvis du …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Ny HHP på vej!
Svær læsning Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 4:53 am af Anonymous
Hej kære elever.

Så har vi endelig fået en til at lave den rigtige Hogwartsskole! Og i det hele er det jo en god nyhed - men desværre vil den ikke få samme navn som den har nu. Den vil komme til at hedde OnlineHogwarts.dk! Og mig og grundlæggerne af HHP vil tage en snak med ham der skal lave den, og fortælle hvad der skal være på den. Og det vil betyde at det nok tager lidt tid før den …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
Lektier og uger
Svær læsning Icon_minitimeMan Sep 05, 2011 12:45 am af Sofia
Hej alle i dejlige elever her på Hogwarts-HP!

Ja, nu er siden jo efterhånden kommet op og køre, men der er selvfølgelig noget vi mangler. En af de her ting er lektier, for det har man jo også på det rigtige Hogwarts, og hvad skulle vores lærerer lave, hvis ikke de kunne give os lektier? Så det glæder mig at kunn informere jer om at vi begynder lektieugerne i morgen, Mandag d. 5/9-2011, …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Svær læsning

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeMan Nov 14, 2011 8:04 am

O: Tomt
S: Biblioteket
P: Jeans og min sommerbluse
V: Torden og Lynild
T: Irl
Julie May Greenlich sad på biblioteket og ledte efter den bog hun ville læse, hun have snart gennemrodet hver bogreol. "Satans også" sagde hun hurtigt, derefter valgte hu nat sætte sig ned. "Det er jo så svært den bog er nok i Den Forbudte Afdeling"
Tilbage til toppen Go down
Fred

Fred


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 17
Join date : 16/10/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 8:02 am

Fred kom ind på Biblioteket, han gik hen og stillede en bog han havde læst, han så hen på Julie, og tænkte kort, hun er da køn. Men da han tænkte det tabte han bogen, og åbnede øjnene op "Ihh!" det fløj ud af ham, han knib øjnene sammen, og sukkede. "Typisk" sagde han lavt for sig selv, han samlede bogen op, og kiggede lidt på dens forside.
Tilbage til toppen Go down
http://hogwarts-school.danskforum.net
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 5:45 am

Julie så hurtigt hen på Fred som kiggede på en bog, hun valgte at gå over til ham, "Hvad laver du?" Spurgte hun ham. Hun smilte til ham hvorefter hun kiggede på bogen igen. "Hvad er det for en bog?". Hun smilte og kiggede igen på Fred, hun rettede håret med sin tryllestav
Tilbage til toppen Go down
Fred

Fred


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 17
Join date : 16/10/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:36 am

Fred stirrede tavs på boge, og hørt så en kom hen mod ham, han rettet hovedet op, og så på Julie "Ehm.. Det kan .." han kunne ikke huske det, selvom han havde forsiden opmod sig selv, han kiggede ned på bogen igen og svarede "Dyrene og skoven" en sær tilet, efter hans mening, for den hanlede om dyrene nær slottet og om den forbudte skov. Han så på Julie igen "Hvad.. hedder du?" han blinkede svagt og stirre bare på hende.
Tilbage til toppen Go down
http://hogwarts-school.danskforum.net
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:56 am

Julie så på ham og svarede. "Jeg hedder Julie May Greenlich". "Hvad med dig?" Hun smilte til ham hvorefter hun så på bogen, hun ledte efter Barden Beedles Eventyr. Men kunne ikke finde den. Hun havde ledt over alt, selv havde hun spurgt Madam Pince. Men hun vidste heller ikke hvor bogen var "Du har vel ikke set Barden Beedles eventyr?"
Tilbage til toppen Go down
Fred

Fred


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 17
Join date : 16/10/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 9:07 am

Fred lukkede munden svagt sammen da han så på bogen igen, og fik endelig stillede den på plads, "Fred.. Fred Andrew Pocksley" han rettet blikket på Julie, og smilt svagt. "Og Ja.. Den har jeg.. Jeg lånt den for en uge siden.. Jeg har læst den" hans blink flamende, han gik ad reolen og fandt en bog der havde det samme indhold som 'Barden Beedles', han tog den ud "Denne her er lige så god som den.. De minder meget om hinanden" han vidste næsten hvor hver en bog stod, han var her tit, alt for tit.
Tilbage til toppen Go down
http://hogwarts-school.danskforum.net
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 9:27 am

Julie kiggede glad på ham. "Tænk at du fandt den". Hun krammede ham og stoppede igen. "Jeg har ikke kunne finde den i lang tid", hun smilte til ham og kiggede på bogen. "Jeg vil være glad hvis jeg havde den bog". "Jeg elsker den simpelthen så meget", Hun smilte til ham igen. "Hvad er din yndlingsbog?"
Tilbage til toppen Go down
Fred

Fred


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 17
Join date : 16/10/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeTors Nov 17, 2011 2:57 am

Fred blev krammet, og rødmede svagt, og blinkede svagt "joh tak..eller hvad man siger" han rettede lidt på sit håt og så så på den bog Juli tog "hm? Min?? Det er...." han vidste godt sit svar, men han tøvede dog lidt "Troldmands historie - " jeg læser bare ikke det med Muggler tiden..." han så ned... Man kunne se han skrammede sig, hvorfor skulle han også være halvblods, tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
http://hogwarts-school.danskforum.net
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeTors Nov 17, 2011 7:09 am

Julie kløede sig på hagen og smilte til ham. "Er du Halvblod?" spurgte hun ham undrende. Da hun kiggede på omgivelserne var der ingen, hun havde da håbet at Alexader ville komme. "Det er min fødselsdag idag" fortalte hun muntert, hvorefter hun smilte stort, hun havde jo fødselsdag idag og kun idag. "Ærgeligy for Alexander at han ikke kommer" sgade hun morsomt
Tilbage til toppen Go down
Fred

Fred


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 17
Join date : 16/10/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeFre Nov 18, 2011 7:40 am

Fred nikkede svagt da han hørt hun spurgtm han var ikke stolt over at være en 'undermåler' det ment han det var at være halvblod "Og du er fuldblods heks ikke sandt?" spurgt han hende, selvom han kiggede sådan lidt ned i jorden. Men så løftede han blikket og så på hende "Tillykke. Hvor glamme bliver du?" han lød lidt gladere, men var stadig trist over sig selv "Hvem er Alexander..? Jeg kender altså ike nogle fra Slytherin.. Jeg er fra Ravenclaw" sagde han svagt, i håb at hun hørte det.
Tilbage til toppen Go down
http://hogwarts-school.danskforum.net
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeLør Nov 19, 2011 1:24 am

Julie stirrrede på ham. "Altså han er fra Ravenclaw jeg bliver 12", hun smilte til ham og kiggede på sine omgivelser. "Hvor er alle henne?" Spurgte hun Fred. Hun kiggede sig omkring da hun så Alexander et sted og råbte. "ALEXANDER KOM HERIND!" Hun smilte til ham og kiggede på jorden
Tilbage til toppen Go down
Fred

Fred


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 17
Join date : 16/10/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeLør Nov 19, 2011 4:32 am

Fred klørede sig tøvene i håret, og så sig også om, hvor alle var hende "Til time?" han gættet kun, for han vidste det ikke selv. "Jeg har aldrig mødt Alexander.." han rødmede svagt over det og følt sig dum. Han blev forskæret da Julie råbte efter Alexander.
Tilbage til toppen Go down
http://hogwarts-school.danskforum.net
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeLør Nov 19, 2011 6:14 am

Julie stirrede tåbeligt på sig selv. "Selvfølgelig kommer han....." sagde hun tomt, hun kiggede sig omkring da Alexander fik øje på hende. "KOM IND!" Råbte hun igen...Hvorefter hun så på sine omgivelser. Pludselig kom der 12 elever ind på Biblioteket. Og Julie smilte. "Nå der var de" sagde hun tomt og kiggede på allesammen
Tilbage til toppen Go down
Fred

Fred


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 17
Join date : 16/10/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeLør Nov 19, 2011 6:50 am

Fred fattede hat, men sagde ikke noget om det. Han så bare på Julie "Jah..." sagde han tøvene. Han gik hen og to fat i en bog og trak den ud, og så på den "Denne ville jeg læse." sagde hen svagt og glad. For nu havde han fundet en bog han kunne læse.
Tilbage til toppen Go down
http://hogwarts-school.danskforum.net
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:23 am

Julie måbede og gik hen for at finde en bog. Hun fandt en nøje bog, hun tog den gik hen for at læse den. Hun valgte at sidde ved siden af Fred og sagde. "Hvordan går det så?" på en drillende måde. Hun viste ham bogen som hun havde taget. "Mystisk nok!" Hun valget at grine af bogen da den også var ret sjov. Hun bladrede og læste næste side i bogen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Svær læsning Empty
IndlægEmne: Sv: Svær læsning   Svær læsning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Svær læsning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Online Hogwarts :: Slottet :: Biblioteket-
Gå til: