Online Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Online Hogwarts

Welcome to Hogwarts - Hope you enjoy.
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Damon
Glemte lektier Vote_lcapGlemte lektier Voting_barGlemte lektier Vote_rcap 
Victor
Glemte lektier Vote_lcapGlemte lektier Voting_barGlemte lektier Vote_rcap 
Sofia
Glemte lektier Vote_lcapGlemte lektier Voting_barGlemte lektier Vote_rcap 
Chace
Glemte lektier Vote_lcapGlemte lektier Voting_barGlemte lektier Vote_rcap 
Jessica
Glemte lektier Vote_lcapGlemte lektier Voting_barGlemte lektier Vote_rcap 
Brandon
Glemte lektier Vote_lcapGlemte lektier Voting_barGlemte lektier Vote_rcap 
Tristan
Glemte lektier Vote_lcapGlemte lektier Voting_barGlemte lektier Vote_rcap 
Dakota
Glemte lektier Vote_lcapGlemte lektier Voting_barGlemte lektier Vote_rcap 
Katniss
Glemte lektier Vote_lcapGlemte lektier Voting_barGlemte lektier Vote_rcap 
Emily
Glemte lektier Vote_lcapGlemte lektier Voting_barGlemte lektier Vote_rcap 
Seneste emner
» Reklamtion - Sorry.
Glemte lektier Icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 9:21 am af Fred

» Glemte lektier
Glemte lektier Icon_minitimeLør Dec 31, 2011 10:33 pm af Julie

» Ensporethed
Glemte lektier Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 6:51 am af Julie

» En hulkende lyd?
Glemte lektier Icon_minitimeFre Dec 16, 2011 5:16 am af Julie

» Svær læsning
Glemte lektier Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:23 am af Julie

» A dream there never took place.
Glemte lektier Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:14 am af Julie

» Just tonight, we'll be alright.
Glemte lektier Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:58 am af Jessica

» Et kedeligt job
Glemte lektier Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:37 am af Fred

» Torden og Lynild!
Glemte lektier Icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:57 am af Fred

Keywords
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates
free forum

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Søn Sep 04, 2011 5:42 am
BLIV JOURNALIST ELLER LA!
Glemte lektier Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 7:19 am af Sofia
Heysa!

YupYup, dette opslag giver mulighed for at blive journalist og LA. (Journalistdel skrevet af Sofia) Først vil jeg skrive om journalitjobbet:
Kan du godt lide at skrive? Ønsker du at andre skal læse og elske det du skriver? Har du en lille journalist gemt i dig? Så er det her din mulighed! Du kan blive journalist for Ordkløveren(OK), Profettidende(PT) og GG(Gossip Girl/Guy), hvis du …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Ny HHP på vej!
Glemte lektier Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 4:53 am af Anonymous
Hej kære elever.

Så har vi endelig fået en til at lave den rigtige Hogwartsskole! Og i det hele er det jo en god nyhed - men desværre vil den ikke få samme navn som den har nu. Den vil komme til at hedde OnlineHogwarts.dk! Og mig og grundlæggerne af HHP vil tage en snak med ham der skal lave den, og fortælle hvad der skal være på den. Og det vil betyde at det nok tager lidt tid før den …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
Lektier og uger
Glemte lektier Icon_minitimeMan Sep 05, 2011 12:45 am af Sofia
Hej alle i dejlige elever her på Hogwarts-HP!

Ja, nu er siden jo efterhånden kommet op og køre, men der er selvfølgelig noget vi mangler. En af de her ting er lektier, for det har man jo også på det rigtige Hogwarts, og hvad skulle vores lærerer lave, hvis ikke de kunne give os lektier? Så det glæder mig at kunn informere jer om at vi begynder lektieugerne i morgen, Mandag d. 5/9-2011, …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Glemte lektier

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Glemte lektier Empty
IndlægEmne: Glemte lektier   Glemte lektier Icon_minitimeFre Dec 23, 2011 9:10 pm

O: Øde
S: Indgangshallen
V: Skrækkeligt
T: 9:00

Julie gik nedenunder for at få noget at spise, dog straks stoppede hun op ved opslagstavlen. Hun stirrede på den og smilede, hun gik lidt videre da hun kunne huske noget. "Åh nej! Jeg har glemt at lave mine lektier!" Skreg hun, Julie løb straks op på sit værelse og fandt sine lektier. "Jeg har jo ikke lavet dem og de er allesammen til idag!" Julie så sur ud og valgte at gå rundt omkring, hun tog sine lektier og gik ned i indgangshallen, hun smilede brat da hun så på sine lektier. "Jeg laver dem da bare til morgenmad!", Julie smilte stort og valgte at sætte sig i indgangshallen, hun så op og ned. Hvilket fik hende på andre tanker end sine lektier


Sidst rettet af Julie Tirs Dec 27, 2011 1:30 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
McKnight

McKnight


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 5
Join date : 24/12/11

Glemte lektier Empty
IndlægEmne: Sv: Glemte lektier   Glemte lektier Icon_minitimeMan Dec 26, 2011 8:51 am

Med hastige skridt gik Jonathan McKnight gennem gangene. Hans blik var rettet mod gulvet, men han så bestemt ikke særlig ydmyg ud. Nej, han var nærmere vred - irriteret og dette var grunden til hans lidt aggressive gang væk fra kollegiet.
Grunden til denne vrede, eller rettere sagt; irritation, var enkel. En af de andre på kollegiet havde hentydet til tegn på ondskab hos ham og dernæst bebrejdet ham for at studere mørk magi. På det seneste skulle der ikke så meget til at irritere Jonathan, men dog havde det ikke været nok til, at han var blevet direkte aggressiv. Nej, i stedet var han bare gået og nu vidste han faktisk ikke helt hvor han var på vej hen. Bare lidt væk.
Hans ben førte ham til indgangshallen og pludselig var han ved at gå ind i en pige, som sad der. Han tog sig selv i, at skulle til at råbe op og trådte derfor et skridt væk.
"God morgen," hilste han i stedet og så et øjeblik på hende.
Tilbage til toppen Go down
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Glemte lektier Empty
IndlægEmne: Sv: Glemte lektier   Glemte lektier Icon_minitimeTirs Dec 27, 2011 1:32 am

Julie kiggede desperat op på ham og hilste venligt. "God morgen", Julie kiggede på ham og tog sig til sit hoved, det gjorde lidt ondt på hende men hun smilte bare til ham, hun huskede stadig de lektier hun havede glemt, men smilte bare alligevel. "Jeg har ikke rigtig tid lige nu"
sagde hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
McKnight

McKnight


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 5
Join date : 24/12/11

Glemte lektier Empty
IndlægEmne: Sv: Glemte lektier   Glemte lektier Icon_minitimeTirs Dec 27, 2011 9:44 am

Først så han undrende på hende, da hun tog sig til hovedet, men så gik han hen og blev ligeglad med hvorfor hun mon gjorde det. Egentlig var han ikke typen der bare var ligeglad med andre, men han bildt sig selv ind, at han havde andet at tænke på. Da hun så sagde, at hun ikke havde tid trak han bare på skuldrene. Tid til hvad dog? Det var ikke ligefrem fordi han selv havde tænkt sig at bruge længere tid på at snakke med hende.. Men det kunne hun selvfølgelig ikke vide.
Tilbage til toppen Go down
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Glemte lektier Empty
IndlægEmne: Sv: Glemte lektier   Glemte lektier Icon_minitimeOns Dec 28, 2011 12:58 am

Julie så på ham igen. "Jeg har glemt at lave mine lektier", hun rødmede da det var lidt pinligt. "Jeg vil lave dem til morgen, men jeg tror ikke jeg kan nå det". Julie så lidt på ham og så tilbage igen, hun roddede i sit hår og tog en bid af et æble. Hun smilte stort og så på dig
Tilbage til toppen Go down
McKnight

McKnight


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 5
Join date : 24/12/11

Glemte lektier Empty
IndlægEmne: Sv: Glemte lektier   Glemte lektier Icon_minitimeOns Dec 28, 2011 8:26 am

Så det var det hun havde travlt med. Jonathan havde det med at miste en smule respekt for dem, der ikke tog skoleopholdet seriøst - og det mente han ikke man gjorde hvis man ikke holdt trit med lektierne. Han var selv rimelig omhyggelig med at få dem lavet, i hvertfald når han ikke havde en af de perioder hvor han brugte alt sin fritid på sine egne private studier. Det skete at han nærmest glemte alt andet om skolen når han var i disse perioder. På det seneste havde han været slem til det, men lige nu gik det godt nok. - Heldigvis. Det var hans sidste år, så han skulle gerne være et godt eksempel på en god studerende, selvom han vidste flere regnede med, at han ville gå af forkerte veje senere i livet.. De burde bare blande sig uden om.
"Så må du hellere lade være med at glemme den slags," sagde han formanende og koncentrerede sig om en eventuel samtale med pigen i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Glemte lektier Empty
IndlægEmne: Sv: Glemte lektier   Glemte lektier Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 6:50 am

Julie så på ham, hun ville nok gå for ellers blev det bare en dårlig samtale. Men Julie ville bare blive, hun tog sine lektier og lavede dem, der gik et kvarter og hun var færdig. Hun smilte tilfreds og så på dig. "Færdig", hun smilte og sagde. "Er du så tilfreds?", Hun grinede da hun sagde det og tog en bid af æblet
Tilbage til toppen Go down
McKnight

McKnight


Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 5
Join date : 24/12/11

Glemte lektier Empty
IndlægEmne: Sv: Glemte lektier   Glemte lektier Icon_minitimeFre Dec 30, 2011 5:12 am

Jonathan havde ikke meget at tage sig til, men han havde da ikke tænkt sig bare at stå og kigge på en tilfældig yngre elev, der lavede lektier. Derfor gik han bare lidt rundt, udvekslede få ord med nogle forbigående elever og satte sig endelig på et trappetrin for at vente på, at skulle til undervisning. Det varede alligevel ikke længe. Stilheden blev dog brudt og han løftede hovedet, for at se over mod pigen, da hun sagde hun var færdig med lektierne.
"En helt dårlig elev er du så åbenbart alligevel ikke," sagde han med et skævt smil. Han mente ikke at fornærme hende, men nu måtte tiden jo vise om hun let følte man var efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Julie

Julie


IRL alder : 30
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 21
Join date : 14/11/11

Glemte lektier Empty
IndlægEmne: Sv: Glemte lektier   Glemte lektier Icon_minitimeLør Dec 31, 2011 10:33 pm

Julie grinede og så på dig. "Hvad hedder du egentlig?", Hun var rigtig glad over sine lektier og smilte. Men bagefter tog hun en bid mere og smed æblet, men hun var dog ikke glad nu. "Jeg kommer forsent til time", Julie smilte og så på dig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Glemte lektier Empty
IndlægEmne: Sv: Glemte lektier   Glemte lektier Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Glemte lektier
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lektier og uger

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Online Hogwarts :: Slottet :: Indgangshallen-
Gå til: