Online Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Online Hogwarts

Welcome to Hogwarts - Hope you enjoy.
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Damon
Blandt 1000 svedende mugglere Vote_lcapBlandt 1000 svedende mugglere Voting_barBlandt 1000 svedende mugglere Vote_rcap 
Victor
Blandt 1000 svedende mugglere Vote_lcapBlandt 1000 svedende mugglere Voting_barBlandt 1000 svedende mugglere Vote_rcap 
Sofia
Blandt 1000 svedende mugglere Vote_lcapBlandt 1000 svedende mugglere Voting_barBlandt 1000 svedende mugglere Vote_rcap 
Chace
Blandt 1000 svedende mugglere Vote_lcapBlandt 1000 svedende mugglere Voting_barBlandt 1000 svedende mugglere Vote_rcap 
Jessica
Blandt 1000 svedende mugglere Vote_lcapBlandt 1000 svedende mugglere Voting_barBlandt 1000 svedende mugglere Vote_rcap 
Brandon
Blandt 1000 svedende mugglere Vote_lcapBlandt 1000 svedende mugglere Voting_barBlandt 1000 svedende mugglere Vote_rcap 
Tristan
Blandt 1000 svedende mugglere Vote_lcapBlandt 1000 svedende mugglere Voting_barBlandt 1000 svedende mugglere Vote_rcap 
Dakota
Blandt 1000 svedende mugglere Vote_lcapBlandt 1000 svedende mugglere Voting_barBlandt 1000 svedende mugglere Vote_rcap 
Katniss
Blandt 1000 svedende mugglere Vote_lcapBlandt 1000 svedende mugglere Voting_barBlandt 1000 svedende mugglere Vote_rcap 
Emily
Blandt 1000 svedende mugglere Vote_lcapBlandt 1000 svedende mugglere Voting_barBlandt 1000 svedende mugglere Vote_rcap 
Seneste emner
» Reklamtion - Sorry.
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 9:21 am af Fred

» Glemte lektier
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeLør Dec 31, 2011 10:33 pm af Julie

» Ensporethed
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 6:51 am af Julie

» En hulkende lyd?
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeFre Dec 16, 2011 5:16 am af Julie

» Svær læsning
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:23 am af Julie

» A dream there never took place.
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:14 am af Julie

» Just tonight, we'll be alright.
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:58 am af Jessica

» Et kedeligt job
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:37 am af Fred

» Torden og Lynild!
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:57 am af Fred

Keywords
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates
free forum

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Søn Sep 04, 2011 5:42 am
BLIV JOURNALIST ELLER LA!
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 7:19 am af Sofia
Heysa!

YupYup, dette opslag giver mulighed for at blive journalist og LA. (Journalistdel skrevet af Sofia) Først vil jeg skrive om journalitjobbet:
Kan du godt lide at skrive? Ønsker du at andre skal læse og elske det du skriver? Har du en lille journalist gemt i dig? Så er det her din mulighed! Du kan blive journalist for Ordkløveren(OK), Profettidende(PT) og GG(Gossip Girl/Guy), hvis du …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Ny HHP på vej!
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 4:53 am af Anonymous
Hej kære elever.

Så har vi endelig fået en til at lave den rigtige Hogwartsskole! Og i det hele er det jo en god nyhed - men desværre vil den ikke få samme navn som den har nu. Den vil komme til at hedde OnlineHogwarts.dk! Og mig og grundlæggerne af HHP vil tage en snak med ham der skal lave den, og fortælle hvad der skal være på den. Og det vil betyde at det nok tager lidt tid før den …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
Lektier og uger
Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeMan Sep 05, 2011 12:45 am af Sofia
Hej alle i dejlige elever her på Hogwarts-HP!

Ja, nu er siden jo efterhånden kommet op og køre, men der er selvfølgelig noget vi mangler. En af de her ting er lektier, for det har man jo også på det rigtige Hogwarts, og hvad skulle vores lærerer lave, hvis ikke de kunne give os lektier? Så det glæder mig at kunn informere jer om at vi begynder lektieugerne i morgen, Mandag d. 5/9-2011, …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Blandt 1000 svedende mugglere

Go down 
ForfatterBesked
Brandon
Chefredaktør for Ordkløveren, og lærer i Astronomi
Brandon


IRL alder : 28
Kollegium : Hufflepuff
Antal indlæg : 98
Join date : 11/09/11

Blandt 1000 svedende mugglere Empty
IndlægEmne: Blandt 1000 svedende mugglere   Blandt 1000 svedende mugglere Icon_minitimeTirs Okt 18, 2011 12:52 pm

    Mit navn er Brandon Spencer og jeg er Ordkløverens chefredaktør. Jeg tager med vilje ud i muggler-verdenen og blander mig i deres adfærd for jeres underholdningsskyld. Jeg spæner ind i deres verden med manglende erfaring, hvor jeg lader mig overraske af magikerne & mugglernes forskelligheder. Det er artikler, der i spandevis vil komme løbende af opfordring for læserne.

    Denne gang blev jeg opfordret af Victor Spencer til, at besøge et muggler-diskotek.

Blandt 1000 svedende mugglere 292qsk4
Blandt 1000 svedende mugglere 30tntp0
    ”Vera, så er det godt!” sagde Brandon irriteret efter flere timers hårtrækning og polering. Brandon følte sig efterhånden som en kamel, der måtte bebyrdes med de tusinde mænd og kvinder, der skulle langvejs. Vera lo højlydt ved synet af Brandon – Vera var Brandons muggler-veninde. Han havde mødt hende på Auror-studiet, trods hans forsvinden, da han blev tilbudt lærerjobbet, var de stadig utrolig tætte.

    Brandon rejste sig op og tog hurtigt fat i det spejl, der lå dem tættest. ”Jeg ligner jo…” sagde Brandon, mens han skar en grimasse af væmmelse. Vera kunne ikke holde sin genkendelige latter tilbage, men Brandon begyndte panisk, at røre sit ansigt og hår for, at se om dette faktisk var rigtigt. ”Er det virkelig, hvordan mugglere ser ud nu til dags? Og hvad er der med denne finurlige hat?” spurgte han, før han tog den hat af, som Vera med forsigtighed havde placeret på hans hoved. ”Bran, du ødelægger frisuren – Ikke pille” sagde hun strengt, før Brandon så sig selv i spejlet. Han var iført et par bukser, der så ud til, at hænge nede over hans knæ, selvom de var bundet fast med et læderbælte halvt nede over hans bagdel. Det fik ham til, at gå yderst mærkværdigt og det var pludselig en helt kunst, at skulle gå i nye bukser. Udover dette havde han en trøje på, der virkede til, at være 3 størrelser for stor med et underligt print på i flere slags neonfarver. På hans fødder hvilede ikke længere de flade laksko, men et par sjaskede kondisko, som var slidte og brugte – På toppen af isbjerget var det heller ikke en imponerende duft, der var mødte hans næsebor. Brandon duftede af en blanding af muggler-hårprodukter og en eller anden dårlig parfume på tilbud i Hogsmead, som var inspireret af mugglernes mange udvalg. Han så mod sit hår, som ikke længere lå flat for hans ansigt, men i vejret med noget klæbrigt stads, som fik Brandon til, at skære et irriteret ansigtsudtryk. Men på hans hoved hvilede også en cap, der var malet i flere tusinde farver.

    ”Nu er du klar” sagde Vera bestemt, før hun trak Brandon op af stolen og skubbede ham hen mod døren. ”Men…” Da Brandon tav var døren bag ham allerede lukket og Vera fulgtes med Brandon hen mod en stor bygning, hvor man skulle tro, at murstenene var ved, at falde ud så højt som volumen pumpede. Selv udenfor havde Brandon helt lyst til, at tage en transitnøgle hjem til Astronomi-tårnet, hvor han vidste, at han følte sig hjemme. Brandon gik hen mod døren, hvor han smilede selvsikkert til dørmanden, som stod med et bredt, men modbydeligt smil på sine læber. ”Legimentation?” spurgte han og Brandon smilede skævt, da han sagde dette. Det var ikke noget han tænkte nærmere over, men hurtigt blev han stukket i ryggen af Vera, hvorefter han så rundt. Vera havde et plastik-kort i sin hånd, som hun hastigt rakte ham. ”Her” sagde han og rakte manden det, men hans modbydelige smil vendte sig ikke en tomme. ”Mjerh” sagde han, før han gav det til Brandon igen og så hen på den næste i rækken.

    Da Brandon trådte ind holdte han en hånd for øret, før han gik festen i møde. ”Sikke en støj” halvråbte Brandon, da han hørte musikken, der slog igennem hele lokalet. Der var et kæmpe dansegulv, som var oplyst af underlige små sorte kasser, som fremkaldte lys i forskellige farver. Mugglerne derinde var alle klædt rigtig pænt på, mens de stod og dansede oppe af hinanden: Svedende, prustende og råbende. Brandon lod blikket hvile på dem, selvom han var dybt forarget. Kvinderne, der var klædt i flotte kjoler og høje hæle stod blandt tørstende tyrer, som sendte sleske blikke rundt i lokalet, mens fyrene stod og ragede rundt på, hvad der nu lod til, at have en puls – Men der var selvfølgelig også nogle, der sad tilbage med en drink, men de fleste sad med ansigtsudtryk, der ikke just virkede opmuntrende overfor den gældende situation – Nærmest påvirket af den høje lyd eller varmen, der langsomt steg en til hovedet. Han gik hen mod en af dem, der sad i sofaerne og satte sig ved siden af dem. ”Hvad så? Er det ikke bare en super aften, at svinge lidt bagdel i?” spurgte han og sendte dem et bredt og muntert smil. En dreng, der sad tættest på Brandon lod blikket glide hen mod Brandon og han virkede til, at være lutters overrasket over, at der sad en ved hans side. Lige pludselig lænede han sig ind over ham og smilede slesk: ”Du har nogle kønne øjne” sagde han, idet han lænede sig ind over Brandon. Brandon trak sig dog hurtigt væk og slog brynene i vejret – Han var ikke just skræmt, blot overrasket.

    Det fik ham til, at rejse sig og gå ud på dansegulvet, hvor de fleste var på vej væk for, at på noget mere væske i skrutten. Brandon trådte selvfølgelig ud og viste sine allerbedste moves, selvom de ikke just var naturlige evner. Han så ud som en tosse, som kun fik en latter bygget op hos dem, der stod omkring ham. Han så rundt på de folk, som grinede af ham, selvom der var nogle der kom ud og gjorde grin med hans efterligning af Elvis-moves. Han sukkede kort og slog blikket rundt – Det var ikke just det mest behagelige sted, at være. Han følte sig mere eller mindre som en lille prik, da dette aldrig ville opstå i magiker-verdenen. Et suk gled over hans læber, da han gik med et mutters humør op mod baren.

    ”Hey flotte fyr – Skal du have noget, at friske dig op på?” spurgte en yngre kvinde bag baren. Brandon slog brynet i vejret, før han lod blikket glide hen over udvalget. ”Det kommer an på, hvad kvinden kan tilbyde” sagde han, men pigen var hurtig på aftrækkeren: ”Vi har en masse.. Isbjørn, Sex on th…” sagde hun, men blev afbrudt af Brandon, der slog brynet synderligt i vejret. ”Undskyld, hvad sagde du lige?” Kvinden stod med et muntert smil og betragtede Brandon. ”Sex on the beach?” sagde hun og Brandon slog et bryn i vejret: ”Nej hør nu – Vi har lige mødt hinanden” sagde han, men kvinden skænkede ham blot en drink, der havde en rødlig farve. Brandon nippede kort til den, hvorefter han kort slog en grimasse, der viste, at drinken var virkelig sød, men også stærk på sammen tid…

    ”Det var det sidste jeg huskede” sukkede Brandon, der næste morgen var helt muggen og tvær. ”Det… Det skal jeg aldrig nogensinde udsættes for igen” sukkede Brandon og tog sig til maven.


Har du lyst til, at udsætte Brandon for sådan noget i muggler-verdenen, så er du kun et klik væk.
Skriv en ugle til Brandon Spencer, hvor du vil have, at han skal befinde sig og, hvad der skal medvirke
– Så kan du se, hvad der kommer til, at ske for den arme mand.

Indtil vi ses igen,
Brandon Spencer
Tilbage til toppen Go down
 
Blandt 1000 svedende mugglere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blandt fornødenhedsrummets rod

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Online Hogwarts :: Aviserne. :: Ordkløveren-
Gå til: