Online Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Online Hogwarts

Welcome to Hogwarts - Hope you enjoy.
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Damon
Jessica Williams, Endnu et drama?  Vote_lcapJessica Williams, Endnu et drama?  Voting_barJessica Williams, Endnu et drama?  Vote_rcap 
Victor
Jessica Williams, Endnu et drama?  Vote_lcapJessica Williams, Endnu et drama?  Voting_barJessica Williams, Endnu et drama?  Vote_rcap 
Sofia
Jessica Williams, Endnu et drama?  Vote_lcapJessica Williams, Endnu et drama?  Voting_barJessica Williams, Endnu et drama?  Vote_rcap 
Chace
Jessica Williams, Endnu et drama?  Vote_lcapJessica Williams, Endnu et drama?  Voting_barJessica Williams, Endnu et drama?  Vote_rcap 
Jessica
Jessica Williams, Endnu et drama?  Vote_lcapJessica Williams, Endnu et drama?  Voting_barJessica Williams, Endnu et drama?  Vote_rcap 
Brandon
Jessica Williams, Endnu et drama?  Vote_lcapJessica Williams, Endnu et drama?  Voting_barJessica Williams, Endnu et drama?  Vote_rcap 
Tristan
Jessica Williams, Endnu et drama?  Vote_lcapJessica Williams, Endnu et drama?  Voting_barJessica Williams, Endnu et drama?  Vote_rcap 
Dakota
Jessica Williams, Endnu et drama?  Vote_lcapJessica Williams, Endnu et drama?  Voting_barJessica Williams, Endnu et drama?  Vote_rcap 
Katniss
Jessica Williams, Endnu et drama?  Vote_lcapJessica Williams, Endnu et drama?  Voting_barJessica Williams, Endnu et drama?  Vote_rcap 
Emily
Jessica Williams, Endnu et drama?  Vote_lcapJessica Williams, Endnu et drama?  Voting_barJessica Williams, Endnu et drama?  Vote_rcap 
Seneste emner
» Reklamtion - Sorry.
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 9:21 am af Fred

» Glemte lektier
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeLør Dec 31, 2011 10:33 pm af Julie

» Ensporethed
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 6:51 am af Julie

» En hulkende lyd?
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeFre Dec 16, 2011 5:16 am af Julie

» Svær læsning
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:23 am af Julie

» A dream there never took place.
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:14 am af Julie

» Just tonight, we'll be alright.
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:58 am af Jessica

» Et kedeligt job
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:37 am af Fred

» Torden og Lynild!
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:57 am af Fred

Keywords
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates
free forum

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Søn Sep 04, 2011 5:42 am
BLIV JOURNALIST ELLER LA!
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 7:19 am af Sofia
Heysa!

YupYup, dette opslag giver mulighed for at blive journalist og LA. (Journalistdel skrevet af Sofia) Først vil jeg skrive om journalitjobbet:
Kan du godt lide at skrive? Ønsker du at andre skal læse og elske det du skriver? Har du en lille journalist gemt i dig? Så er det her din mulighed! Du kan blive journalist for Ordkløveren(OK), Profettidende(PT) og GG(Gossip Girl/Guy), hvis du …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Ny HHP på vej!
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 4:53 am af Anonymous
Hej kære elever.

Så har vi endelig fået en til at lave den rigtige Hogwartsskole! Og i det hele er det jo en god nyhed - men desværre vil den ikke få samme navn som den har nu. Den vil komme til at hedde OnlineHogwarts.dk! Og mig og grundlæggerne af HHP vil tage en snak med ham der skal lave den, og fortælle hvad der skal være på den. Og det vil betyde at det nok tager lidt tid før den …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
Lektier og uger
Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeMan Sep 05, 2011 12:45 am af Sofia
Hej alle i dejlige elever her på Hogwarts-HP!

Ja, nu er siden jo efterhånden kommet op og køre, men der er selvfølgelig noget vi mangler. En af de her ting er lektier, for det har man jo også på det rigtige Hogwarts, og hvad skulle vores lærerer lave, hvis ikke de kunne give os lektier? Så det glæder mig at kunn informere jer om at vi begynder lektieugerne i morgen, Mandag d. 5/9-2011, …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Jessica Williams, Endnu et drama?

Go down 
ForfatterBesked
Victor
Chefredaktør for GG & Lærer i Forsvar mod Mørkets Kræfter
Victor


IRL alder : 30
Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 160
Join date : 09/09/11

Jessica Williams, Endnu et drama?  Empty
IndlægEmne: Jessica Williams, Endnu et drama?    Jessica Williams, Endnu et drama?  Icon_minitimeLør Nov 12, 2011 1:42 pm

Jessica Williams, Endnu et drama?  Tumblr_lt2k1rsmKZ1qlwlqzo1_400
Sandhed, rygte og konsekvens.
Læs hvem Jessica Williams er bag hendes blod røde læber?

På trods af den forfærdelige byge jeg hævede over jer i sidste uge,
er skyerne så småt ved at falde tilbage i sine gamle sædvanlige og kedelige rytmer.
Måske kan min afsløring være med til at få solen til at skinne blandt jer,
og i hvert fald få jer til at få store øjne.

    Smuk, Sød & Speciel og vi alle ved hvem vi taler om.
    Det er selvfølgelig den særlige Jessica Williams der lige nu danser forelsket rundt på gangene, uden nogen former for kontrol over sine omgivelser. Selvom det menes hendes nuværende kæreste Victor havde kysset med hendes veninde, tilgav hun ham. Er det ikke meget normalt at være med på legen, og pludselig komme med en stor farlig bombe og hvordan kan det være den kære Jessica pludselig er blevet helt anderledes?

    Jessica Kylie Williams hedder den unge fuldblodsheks, og ikke kun er hun fuld af talenter men hun må også være bygget af et helt særligt hjerte. Andet end at beundre hende kan man ikke, for få magikere ville tilgive sin fyr for at kysse med sin bedste veninde. Jessica har ladt ham jokke for sikkert ud af spinaten hvilket ikke ligner den unge heks, derfor kan hun ligge inde med en lille hemmelig plan. Mange tænker de ikke var sammen, men de datede og det betød vel noget. De gik hånd i hånd, arm i arm og kyssede ned langs Hogsmeade. De havde tillid til hinanden, og Jessica lod Victor slippe for let. Gør din forelskelse dig blød og blind?
    En ting ved vi med sikkerhed. Den unge heks har måske en kæreste i Victor, men med det stunt han lavede, vil hun så nogensinde stole på ham igen?

    Endnu et rygte er over os venner! Denne gang er jeg næsten sikker i min sag, men for nu er det blot som vinden, et rygte. Det menes at den unge Jessica ikke altid har været så yndig, og barmhjertig. Hun menes at have forladt Victor i deres teenageår, netop som Victor havde åbnet sit hjerte for hende. Kold og kynisk flygtede hun, og lod Victor stå tilbage med alle sine følelser mens hun fandt en anden trøst i den nye by. Det hele er meget usikkert, men tro mig der er mere bag. Det virker underligt at bebrejde Jessica for Victors nuværende opførsel, men at være efterladt med et halvt hjerte må have gjort ondt. Jessica Williams har måtte søge trøst et andet sted, men vil det komme til at indhente det nyforelskede par og bide dem i halen?

    Som i ved har alt en klar konsekvens, men med Jessica er det lidt anderledes. Hun er smuk, klog og sød.
    I så rigtigt, den unge heks er ualmindelig tiltrækkende, sød og klog, det må havde virket da Brandon lod sin opmærksomhed gå til hende. Alle kan lide hende, alle beundre hende - alle vil være hende. Hun har det perfekte job, de perfekte venner, og den perfekte kæreste. Konsekvensen ved at være Jessica er hun er perfekt, og har det andre kun går og drømmer om. Pas på kære Jessica, der kunne være et par: Wannabe you, derude der helst ser dig ude af billedet!


Vil du have mere sladder, og flere rygter er jeg klar i næste uge med en afsløring du ikke vil gå glip af!
Endnu en kategori vil blive smidt på kortet, og Jessica kig dig over skulderen
- du ved aldrig hvem der er i nærheden.


Indtil da mine kære.
I ved i elsker mig,
Gossip, Love.
Tilbage til toppen Go down
 
Jessica Williams, Endnu et drama?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Online Hogwarts :: Aviserne. :: GG-
Gå til: