Online Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Online Hogwarts

Welcome to Hogwarts - Hope you enjoy.
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Damon
Brandon Spencer, Lonely? Vote_lcapBrandon Spencer, Lonely? Voting_barBrandon Spencer, Lonely? Vote_rcap 
Victor
Brandon Spencer, Lonely? Vote_lcapBrandon Spencer, Lonely? Voting_barBrandon Spencer, Lonely? Vote_rcap 
Sofia
Brandon Spencer, Lonely? Vote_lcapBrandon Spencer, Lonely? Voting_barBrandon Spencer, Lonely? Vote_rcap 
Chace
Brandon Spencer, Lonely? Vote_lcapBrandon Spencer, Lonely? Voting_barBrandon Spencer, Lonely? Vote_rcap 
Jessica
Brandon Spencer, Lonely? Vote_lcapBrandon Spencer, Lonely? Voting_barBrandon Spencer, Lonely? Vote_rcap 
Brandon
Brandon Spencer, Lonely? Vote_lcapBrandon Spencer, Lonely? Voting_barBrandon Spencer, Lonely? Vote_rcap 
Tristan
Brandon Spencer, Lonely? Vote_lcapBrandon Spencer, Lonely? Voting_barBrandon Spencer, Lonely? Vote_rcap 
Dakota
Brandon Spencer, Lonely? Vote_lcapBrandon Spencer, Lonely? Voting_barBrandon Spencer, Lonely? Vote_rcap 
Katniss
Brandon Spencer, Lonely? Vote_lcapBrandon Spencer, Lonely? Voting_barBrandon Spencer, Lonely? Vote_rcap 
Emily
Brandon Spencer, Lonely? Vote_lcapBrandon Spencer, Lonely? Voting_barBrandon Spencer, Lonely? Vote_rcap 
Seneste emner
» Reklamtion - Sorry.
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 9:21 am af Fred

» Glemte lektier
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeLør Dec 31, 2011 10:33 pm af Julie

» Ensporethed
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 6:51 am af Julie

» En hulkende lyd?
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeFre Dec 16, 2011 5:16 am af Julie

» Svær læsning
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:23 am af Julie

» A dream there never took place.
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:14 am af Julie

» Just tonight, we'll be alright.
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:58 am af Jessica

» Et kedeligt job
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:37 am af Fred

» Torden og Lynild!
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:57 am af Fred

Keywords
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates
free forum

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Søn Sep 04, 2011 5:42 am
BLIV JOURNALIST ELLER LA!
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 7:19 am af Sofia
Heysa!

YupYup, dette opslag giver mulighed for at blive journalist og LA. (Journalistdel skrevet af Sofia) Først vil jeg skrive om journalitjobbet:
Kan du godt lide at skrive? Ønsker du at andre skal læse og elske det du skriver? Har du en lille journalist gemt i dig? Så er det her din mulighed! Du kan blive journalist for Ordkløveren(OK), Profettidende(PT) og GG(Gossip Girl/Guy), hvis du …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Ny HHP på vej!
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 4:53 am af Anonymous
Hej kære elever.

Så har vi endelig fået en til at lave den rigtige Hogwartsskole! Og i det hele er det jo en god nyhed - men desværre vil den ikke få samme navn som den har nu. Den vil komme til at hedde OnlineHogwarts.dk! Og mig og grundlæggerne af HHP vil tage en snak med ham der skal lave den, og fortælle hvad der skal være på den. Og det vil betyde at det nok tager lidt tid før den …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
Lektier og uger
Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeMan Sep 05, 2011 12:45 am af Sofia
Hej alle i dejlige elever her på Hogwarts-HP!

Ja, nu er siden jo efterhånden kommet op og køre, men der er selvfølgelig noget vi mangler. En af de her ting er lektier, for det har man jo også på det rigtige Hogwarts, og hvad skulle vores lærerer lave, hvis ikke de kunne give os lektier? Så det glæder mig at kunn informere jer om at vi begynder lektieugerne i morgen, Mandag d. 5/9-2011, …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Brandon Spencer, Lonely?

Go down 
ForfatterBesked
Victor
Chefredaktør for GG & Lærer i Forsvar mod Mørkets Kræfter
Victor


IRL alder : 30
Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 160
Join date : 09/09/11

Brandon Spencer, Lonely? Empty
IndlægEmne: Brandon Spencer, Lonely?   Brandon Spencer, Lonely? Icon_minitimeFre Nov 04, 2011 6:07 am

Brandon Spencer, Lonely? Tumblr_lt2k1rsmKZ1qlwlqzo1_400
Sandhed, rygte og konsekvens.
Læs hvem Brandon Spencer er bag hans kejtede opførsel?

En byge er over jer kære magiker, og siden mine sidste hemmeligheder er kommet frem
kan jeg fortælle at det i kommer til at se, høre og opleve i dag ligger op til mine forventninger.
Bygen vil blive til forfærdelig torden.

    Ung, Ualmindelig og Uerstattelig, er kun starten af de mange ord der kan beskrive Brandon Regulus Spencer! Den tiltrækkende unge fyr med de mange unikke og gemte talenter, venter på at kunne sende små fortabte blikke. Den lille fyr er ensom. Hvorfor prøver han desperat at få alle, selv sin populære bror, Victors opmærksomhed?
    - Det er et godt spørgsmål.

    Brandon Spencer en forholdsvis ung og ambitiøs ung mand med store drømme, går nu alene rundt på hogwarts. Alle ved han er speciel, men det undre mig at hans udseende ikke har fået større opmærksomhed for peeps han er da en flot ung mand! På trods af sine mange talenter mangler vi at se noget mere farve, speed og kærlighed i den unge mands liv, og når det kommer til at være ung, udadvendt og uregerlig har Brandon Spencer stået bagerst i køen - da det blev delt ud. For Brandon er mere ensom end den fortabte Hulkende Hulda der sværmer omkring på pige toilettet og nyder tomhedens selskab.
    Er han vores nye lonelyguy?
    En ting er sandt og sikkert, Brandon Spencer danser ensom rundt med sine mange drømme og har ingen at dele dem med.

    Et rygte der er værre end pesten, men ikke ser ud til at genere nogen er Brandons desperate forsøg på selskab. Det menes at den unge fyr har udgivet sig for at være selveste sin bror Victor Spencer, hvor han uden dårlig samvittighed viede hans brors forelskelse Jessica Williams ind i hans univers af stjerner, planeter og stjerneskud en mørk aften. De er identiske så ingen bebrejder den søde lille Jessica, men Brandon derimod havde ingen grænser. Han flirtede, smigrede og lagde an på den unge heks og hvad han ikke regnede med var Victor ville støde ind i dem da Brandon var på sit højeste. Kilder mener Brandon er naiv og ensom. Victor ligger vel inde med en dyster plan om at få hævn over sin lillebror, der åbenbart kan tillade sig alt?

    Alt har en lille konsekvens, og det tog mig lang tid om at finde Brandons. For udover hans enorme ensomhed, ligger der mere bag den lille magiker end man umiddelbart går og tror. Konsekvensen ligger i al den kærlighed han giver til alle, men får ingen igen. Det menes han har et lille crush på den 6 år ældre Damon, mens han også har et øje til den nyforladte Katniss Evermore. Kan den unge charmør ikke få lidt af sin brors alt for meget charme, så vi snart kan se Brandon arm i arm med andre end sine sædvanlige bøger om stjerner og planeter?


Har du en lille indre kugle der skriger efter mere, kan jeg tilfredsstille den i næste uge med endnu en grufuld afsløring,
og jeg håber bestemt for Brandon at hans bror ikke bærer nag - da det kunne gå hen og blive et skrækkeligt cirkus.


Indtil da mine kære.
I ved i elsker mig,
Gossip, Love.
Tilbage til toppen Go down
 
Brandon Spencer, Lonely?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Online Hogwarts :: Aviserne. :: GG-
Gå til: