Online Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Online Hogwarts

Welcome to Hogwarts - Hope you enjoy.
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Damon
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_lcapKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Voting_barKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_rcap 
Victor
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_lcapKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Voting_barKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_rcap 
Sofia
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_lcapKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Voting_barKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_rcap 
Chace
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_lcapKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Voting_barKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_rcap 
Jessica
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_lcapKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Voting_barKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_rcap 
Brandon
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_lcapKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Voting_barKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_rcap 
Tristan
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_lcapKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Voting_barKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_rcap 
Dakota
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_lcapKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Voting_barKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_rcap 
Katniss
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_lcapKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Voting_barKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_rcap 
Emily
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_lcapKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Voting_barKærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Vote_rcap 
Seneste emner
» Reklamtion - Sorry.
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 9:21 am af Fred

» Glemte lektier
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeLør Dec 31, 2011 10:33 pm af Julie

» Ensporethed
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 6:51 am af Julie

» En hulkende lyd?
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeFre Dec 16, 2011 5:16 am af Julie

» Svær læsning
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:23 am af Julie

» A dream there never took place.
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:14 am af Julie

» Just tonight, we'll be alright.
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:58 am af Jessica

» Et kedeligt job
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:37 am af Fred

» Torden og Lynild!
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:57 am af Fred

Keywords
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates
free forum

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Søn Sep 04, 2011 5:42 am
BLIV JOURNALIST ELLER LA!
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 7:19 am af Sofia
Heysa!

YupYup, dette opslag giver mulighed for at blive journalist og LA. (Journalistdel skrevet af Sofia) Først vil jeg skrive om journalitjobbet:
Kan du godt lide at skrive? Ønsker du at andre skal læse og elske det du skriver? Har du en lille journalist gemt i dig? Så er det her din mulighed! Du kan blive journalist for Ordkløveren(OK), Profettidende(PT) og GG(Gossip Girl/Guy), hvis du …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Ny HHP på vej!
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 4:53 am af Anonymous
Hej kære elever.

Så har vi endelig fået en til at lave den rigtige Hogwartsskole! Og i det hele er det jo en god nyhed - men desværre vil den ikke få samme navn som den har nu. Den vil komme til at hedde OnlineHogwarts.dk! Og mig og grundlæggerne af HHP vil tage en snak med ham der skal lave den, og fortælle hvad der skal være på den. Og det vil betyde at det nok tager lidt tid før den …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
Lektier og uger
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeMan Sep 05, 2011 12:45 am af Sofia
Hej alle i dejlige elever her på Hogwarts-HP!

Ja, nu er siden jo efterhånden kommet op og køre, men der er selvfølgelig noget vi mangler. En af de her ting er lektier, for det har man jo også på det rigtige Hogwarts, og hvad skulle vores lærerer lave, hvis ikke de kunne give os lektier? Så det glæder mig at kunn informere jer om at vi begynder lektieugerne i morgen, Mandag d. 5/9-2011, …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.

Go down 
ForfatterBesked
Victor
Chefredaktør for GG & Lærer i Forsvar mod Mørkets Kræfter
Victor


IRL alder : 30
Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 160
Join date : 09/09/11

Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Empty
IndlægEmne: Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.    Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Icon_minitimeMan Okt 31, 2011 5:28 am

Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.  Tumblr_lt2k1rsmKZ1qlwlqzo1_400

To nye turtelduer danser omkring på slottet
Victor Spencer og Jessica Williams - Mere end venner?


Når i læser mine artikler vil i ha' mere, og det vil jeg give jer!
Jeg har en masse dejlig sladr til jer, og har faktisk en saftig nyhed jeg rigtig gerne vil dele med jer alle.

    Professor Victor Spencer fra Hogwarts, ham kender vi alle - han dater!
    Men han dater ikke hvilken som helst person, han dater nemlig Professor Williams.
    Jessica Williams er lærer i Forvandling, og han i Magiske Dyrs Pasning og Pleje. Disse to skulle efter sigende have mødt hinanden i Diagonalstræde, rettere sagt - en aftale! Jeg husker tydeligt hans ansigt, Victor Spencers, han både rødmede og opførte sig charmerende og ret mandligt overfor hende.
    Men er det mon bare sådan han er?

    Det er jeg ikke helt sikker på, han gjorde sig mere til, dét er jeg sikker på!
    Jeg tror også, at de to turtelduer, holder deres møder hemmelige og ikke rigtig vil have at nogle finder ud af de har et forhold. Når deres elever læser dette, vil de sikkert spørge ind til det, og selv der vil de to hovedpersoner sikkert ikke indrømme!
    Jeg tænker nu, at de to sikkert har haft noget kørende igennem længere tid, de er ikke blot kollegaer. Jeg forestiller mig, at Williams og Spencer, vil blive flove over denne artikel - men nu det fremme, hvorfor skjule det? Sådan spørg jeg dem! Der kan være mange spekulationer nu, men du skal ikke være i tvivl. Jeg håber, at parret vil offentliggøre det, nu hvor de læser denne artikel - hvilket jeg håber de gør!

    Victor Spencer’s svar på artiklen: “Som redaktør for GG kan jeg ikke undlade at lade mine journalister skrive om alt og alle - dog tager jeg min rettighed til at tie.”

    Jeg vil derfor råde alle elever, til gerne at spørge ind til de kære mennesker, få dem til at stå frem med deres vilde kærlighed! Få dem til at indrømme over for jer alle.
    I fortjener det.

    Victor Spencer er ganske vidst Chefredaktør for GG, men jeg har ej tænkt mig at holde noget hemmeligt - jeg vil vise alt frem til jer! Jeg har ingen grænser, det kan jeg ligeså godt sige med det samme. Jeg ved ikke hvem som ved dette, men Spencer og Williams er jo bedste venner, men mere er der jo i det, det håber jeg i kan se.

    Hvis i vil have mere saftig sladr om Jessvic, så vil jeg grave mere frem!

Gossip, Roxy.



Sandhed, rygte og konsekvens.
Læs om hvem Damon Greey er bag facaden?

Endnu et lækkert solskin er over os kære magikere
og hemmeligheder gemmer sig bag de tykke mure på hogwarts.
Jeg vil tage jer med indenfor på en tour bag de firkantede sider af hogwarts
og vise dig en af de mange lærere der er til at finde på Hogwarts, og hvilke små hemmeligheder han sidder inde med.


    En sand stræber og lærer i Flyvning Damon Greey er single, sentimental og sexet!
    Hvorfor har den lækkerbisken ikke en kæreste, og hvorfor småkysser han med Sofia når han kan charmere alle med sit søde smil?
    - Det skal jeg fortælle dig.

    Damon Greey er måske udadtil en utrolig venlig sjæl, men det er ved at være tydeligt at han ikke kan finde ud af den bitre kærlighed der sværmer om ham. Han har været i et forholdsvis ungt forhold med den tidligere lærerinde Venus, og sammen fik de datteren Merci men som de alle lige var startet på en frisk forsvandt Venus og Merci og ingen af dem har været til at finde på Hogwarts siden. Om det blev for meget ansvar på hans skuldre, eller om Venus havde andre planer er aldrig til at vide men med sandhed kan jeg fortælle at Damon Greey er far til Merci og lige meget hvilke hensigter Venus havde for at forlade hogwarts vender hun sikkert ikke tilbage.

    Lige meget hvor du flygter hen er der spandevis af rygter, der bare venter på at sprede sig mellem de mange magikere der går rundt i deres små lykkelige rutiner. Et rygte jeg har ladt mig hører er den nye Lærerinde Sofia har mødt vores skønne Damon, og det lykkedes hende at få en prøve af Damons læber - Det menes de kender hinanden fra fortiden, og mange tror det bliver til mere end venskab. Selv er jeg sikker på at Damon leder efter noget andet, for kan det ikke gå hen og blive kedeligt med alle de forhold fra fortiden?

    Alting har en konsekvens og specielt hvis man hedder Damon Greey. Han er både ualmindelig specielt bygget som magiker, men også særdeles mystisk - for ikke at sige en tiltrækkende mand og det har fået en lille konsekvens. Alle kender den anderledes, og nuttede lærer Brandon Spencer, og en af konsekvenserne for at være Damon er han efterlader små blødende hjerter hvor han går. Brandon Spencer menes at gå med kærlighed til Damon, og enten er Damon for bange for at skifte til det modsatte køn - ellers er han bare lidt blind hvad kærlighed angår?


Hvis du vil vide mere om hvem der begår sig rundt på hogwarts er jeg klar i næste uge med endnu en afsløring,
og til Damon Greey håber jeg han finder sin sande kærlighed - før det er for sent.


Indtil da mine kære.
Gossip, Love.
Tilbage til toppen Go down
 
Kærlighed, Rygter og Hemmeligheder.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hemmeligheder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Online Hogwarts :: Aviserne. :: GG-
Gå til: