Online Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Online Hogwarts

Welcome to Hogwarts - Hope you enjoy.
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Damon
Besværgelser, uge 6. Vote_lcapBesværgelser, uge 6. Voting_barBesværgelser, uge 6. Vote_rcap 
Victor
Besværgelser, uge 6. Vote_lcapBesværgelser, uge 6. Voting_barBesværgelser, uge 6. Vote_rcap 
Sofia
Besværgelser, uge 6. Vote_lcapBesværgelser, uge 6. Voting_barBesværgelser, uge 6. Vote_rcap 
Chace
Besværgelser, uge 6. Vote_lcapBesværgelser, uge 6. Voting_barBesværgelser, uge 6. Vote_rcap 
Jessica
Besværgelser, uge 6. Vote_lcapBesværgelser, uge 6. Voting_barBesværgelser, uge 6. Vote_rcap 
Brandon
Besværgelser, uge 6. Vote_lcapBesværgelser, uge 6. Voting_barBesværgelser, uge 6. Vote_rcap 
Tristan
Besværgelser, uge 6. Vote_lcapBesværgelser, uge 6. Voting_barBesværgelser, uge 6. Vote_rcap 
Dakota
Besværgelser, uge 6. Vote_lcapBesværgelser, uge 6. Voting_barBesværgelser, uge 6. Vote_rcap 
Katniss
Besværgelser, uge 6. Vote_lcapBesværgelser, uge 6. Voting_barBesværgelser, uge 6. Vote_rcap 
Emily
Besværgelser, uge 6. Vote_lcapBesværgelser, uge 6. Voting_barBesværgelser, uge 6. Vote_rcap 
Seneste emner
» Reklamtion - Sorry.
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 9:21 am af Fred

» Glemte lektier
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeLør Dec 31, 2011 10:33 pm af Julie

» Ensporethed
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 6:51 am af Julie

» En hulkende lyd?
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeFre Dec 16, 2011 5:16 am af Julie

» Svær læsning
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:23 am af Julie

» A dream there never took place.
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:14 am af Julie

» Just tonight, we'll be alright.
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:58 am af Jessica

» Et kedeligt job
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:37 am af Fred

» Torden og Lynild!
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:57 am af Fred

Keywords
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates
free forum

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Søn Sep 04, 2011 5:42 am
BLIV JOURNALIST ELLER LA!
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 7:19 am af Sofia
Heysa!

YupYup, dette opslag giver mulighed for at blive journalist og LA. (Journalistdel skrevet af Sofia) Først vil jeg skrive om journalitjobbet:
Kan du godt lide at skrive? Ønsker du at andre skal læse og elske det du skriver? Har du en lille journalist gemt i dig? Så er det her din mulighed! Du kan blive journalist for Ordkløveren(OK), Profettidende(PT) og GG(Gossip Girl/Guy), hvis du …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Ny HHP på vej!
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 4:53 am af Anonymous
Hej kære elever.

Så har vi endelig fået en til at lave den rigtige Hogwartsskole! Og i det hele er det jo en god nyhed - men desværre vil den ikke få samme navn som den har nu. Den vil komme til at hedde OnlineHogwarts.dk! Og mig og grundlæggerne af HHP vil tage en snak med ham der skal lave den, og fortælle hvad der skal være på den. Og det vil betyde at det nok tager lidt tid før den …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
Lektier og uger
Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeMan Sep 05, 2011 12:45 am af Sofia
Hej alle i dejlige elever her på Hogwarts-HP!

Ja, nu er siden jo efterhånden kommet op og køre, men der er selvfølgelig noget vi mangler. En af de her ting er lektier, for det har man jo også på det rigtige Hogwarts, og hvad skulle vores lærerer lave, hvis ikke de kunne give os lektier? Så det glæder mig at kunn informere jer om at vi begynder lektieugerne i morgen, Mandag d. 5/9-2011, …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Besværgelser, uge 6.

Go down 
ForfatterBesked
Victor
Chefredaktør for GG & Lærer i Forsvar mod Mørkets Kræfter
Victor


IRL alder : 30
Kollegium : Ravenclaw
Antal indlæg : 160
Join date : 09/09/11

Besværgelser, uge 6. Empty
IndlægEmne: Besværgelser, uge 6.   Besværgelser, uge 6. Icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:15 pm

Tanken Victor havde haft ugen inden om at eleverne igen skulle have en lektion udenfor, var helt udelukket den dag. Det ikke kun regnede den sene eftermiddag, hvor eleverne skulle slutte deres dag af med besværgelser men det lynede og tordnede til den store guldmedalje. Victor havde altid syntes torden, og lyn var hyggeligt så han huskede tilbage på den gang hans mor åbnede deres køkkenvindue og de sammen så på tordenvejret. For at komme tilbage til virkeligheden rystede han befriende på hovedet, og havde en helt særlig lektie til dem i denne uge. Som Victor næsten regnede med var der ikke mange smil på eleverne som de trådte plaskvåde ind i lokalet, men heldigt for Victor vidste han lige hvad han skulle gøre - bruge varm luft besværgelse. Som han svang sin tryllestav, strømmede der varm luft ud af. Det både varmede, og tørrede de våde elever og Victor stod tilbage med et tilfreds smil. “Hej alle sammen. Nu hvor både jeres hår, og tøj er tørt kan jeg nu sige at vi kan gå i gang med lektionen” sagde han med et stort muntert smil, hvorefter han lod sine ben føre ham tilbage mod sit kateder. Som sædvanlig havde han den lille ting med at sidde på katederet når han skulle fortælle, da det som regel tog noget af børnenes opmærksomhed. “I denne uge skal i kun bruge jeres fantasi,” forsikrede Victor dem mens et nysgerrig blik kom frem på eleverne. Han lagde sin ben på kryds af hinanden som han skulle til at forklare dem deres lektie, og han glædede sig til at se hvordan de ville komme igennem den. “I skal opfinde jeres helt egen besværgelse. Jeg ved godt det ikke har noget med at lære om besværgelser at gøre, men dette vil give jer et større perspektiv på hvilke egenskaber en besværgelse har. For lige gyldigt hvilken besværgelse du vælger, er der egenskaber ved den,” sagde han med et spændt ansigtsudtryk, og lod sin hånd svinge sin tryllestav mod tavlen og pludselig skrev den deres lektie ned:

Lektie, uge 6:
Nu har jeg siden første uge krævet nogle ret kedelige lektier fra jer, så i denne uge vil jeg gerne have jeg til at lave en sjov opgave. I stedet for at skrive om en besværgelse, skal i opfinde en.
· Opfind din egen besværgelse.
· Fortæl hvad den gør, hedder, kan og opfind gerne et latinsk navn til den.
- Kom gerne med mange flere oplysninger om den, for intet er forkert alt er rigtigt. Fortæl også om den er praktisk, hvilke ulemper og fordele der er ved dem. Om du ville kvalificere den som farlig, eller harmløs? Alt hvad du kan skrive om den.
- Krav: Lektien skal være på mindst 175 ord, kilder angives og lektien sendes til mig.
Har du spørgsmål, føl dig fri til at sende mig en ugle.

Magiske Tordenlyn & Opfindere Victor Walentin
Tilbage til toppen Go down
 
Besværgelser, uge 6.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Besværgelser, uge 5.
» Besværgelser, uge 2.
» Besværgelser, uge 3.
» Besværgelser, uge 4.
» Besværgelser - 1. Årgang - Uge 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Online Hogwarts :: Klasseværelser.-
Gå til: