Online Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Online Hogwarts

Welcome to Hogwarts - Hope you enjoy.
 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Damon
En mørk besværgelse. Vote_lcapEn mørk besværgelse. Voting_barEn mørk besværgelse. Vote_rcap 
Victor
En mørk besværgelse. Vote_lcapEn mørk besværgelse. Voting_barEn mørk besværgelse. Vote_rcap 
Sofia
En mørk besværgelse. Vote_lcapEn mørk besværgelse. Voting_barEn mørk besværgelse. Vote_rcap 
Chace
En mørk besværgelse. Vote_lcapEn mørk besværgelse. Voting_barEn mørk besværgelse. Vote_rcap 
Jessica
En mørk besværgelse. Vote_lcapEn mørk besværgelse. Voting_barEn mørk besværgelse. Vote_rcap 
Brandon
En mørk besværgelse. Vote_lcapEn mørk besværgelse. Voting_barEn mørk besværgelse. Vote_rcap 
Tristan
En mørk besværgelse. Vote_lcapEn mørk besværgelse. Voting_barEn mørk besværgelse. Vote_rcap 
Dakota
En mørk besværgelse. Vote_lcapEn mørk besværgelse. Voting_barEn mørk besværgelse. Vote_rcap 
Katniss
En mørk besværgelse. Vote_lcapEn mørk besværgelse. Voting_barEn mørk besværgelse. Vote_rcap 
Emily
En mørk besværgelse. Vote_lcapEn mørk besværgelse. Voting_barEn mørk besværgelse. Vote_rcap 
Seneste emner
» Reklamtion - Sorry.
En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 9:21 am af Fred

» Glemte lektier
En mørk besværgelse. Icon_minitimeLør Dec 31, 2011 10:33 pm af Julie

» Ensporethed
En mørk besværgelse. Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 6:51 am af Julie

» En hulkende lyd?
En mørk besværgelse. Icon_minitimeFre Dec 16, 2011 5:16 am af Julie

» Svær læsning
En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:23 am af Julie

» A dream there never took place.
En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 9:14 am af Julie

» Just tonight, we'll be alright.
En mørk besværgelse. Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:58 am af Jessica

» Et kedeligt job
En mørk besværgelse. Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:37 am af Fred

» Torden og Lynild!
En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Nov 15, 2011 7:57 am af Fred

Keywords
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Affiliates
free forum

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Søn Sep 04, 2011 5:42 am
BLIV JOURNALIST ELLER LA!
En mørk besværgelse. Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 7:19 am af Sofia
Heysa!

YupYup, dette opslag giver mulighed for at blive journalist og LA. (Journalistdel skrevet af Sofia) Først vil jeg skrive om journalitjobbet:
Kan du godt lide at skrive? Ønsker du at andre skal læse og elske det du skriver? Har du en lille journalist gemt i dig? Så er det her din mulighed! Du kan blive journalist for Ordkløveren(OK), Profettidende(PT) og GG(Gossip Girl/Guy), hvis du …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Ny HHP på vej!
En mørk besværgelse. Icon_minitimeOns Sep 07, 2011 4:53 am af Anonymous
Hej kære elever.

Så har vi endelig fået en til at lave den rigtige Hogwartsskole! Og i det hele er det jo en god nyhed - men desværre vil den ikke få samme navn som den har nu. Den vil komme til at hedde OnlineHogwarts.dk! Og mig og grundlæggerne af HHP vil tage en snak med ham der skal lave den, og fortælle hvad der skal være på den. Og det vil betyde at det nok tager lidt tid før den …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 1
Lektier og uger
En mørk besværgelse. Icon_minitimeMan Sep 05, 2011 12:45 am af Sofia
Hej alle i dejlige elever her på Hogwarts-HP!

Ja, nu er siden jo efterhånden kommet op og køre, men der er selvfølgelig noget vi mangler. En af de her ting er lektier, for det har man jo også på det rigtige Hogwarts, og hvad skulle vores lærerer lave, hvis ikke de kunne give os lektier? Så det glæder mig at kunn informere jer om at vi begynder lektieugerne i morgen, Mandag d. 5/9-2011, …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 En mørk besværgelse.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 2:05 am

Sted :: En hemmelig korridor.
Tid :: Midnat.

Heather kiggede sig omkring, sikke noget, hun var igen farvet vild, og denne gang var det i de hemmelige korridorer. Hun kiggede sig omkring, med et smil på læben. Selvom det lignede hun var i godt humør idag så var hun det faktisk ikke. Hun kiggede sig omkring, og blikket fløj over på et håndtag. Hun gik derhen, og rørte blidt håndtaget og åbnede døren. En stank af råden æg ramte hendes næsebor, og hun trak sig tilbage. Endnu engang havde hendes erfaring med hendes nattevandring slået fejl. Hun sukkede, og sank langsomt ned til jorden.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 2:12 am

Jessica gabte og gik ned af korridoren. Hun kørte en hånd igennem sit lange blonde hår og satte det op i en knold. Hun gik videre ned af korridoren, men stoppede hurtigt da den var blind... men idet hun skulle til at vende om åbnede der sig en dør inde i væggen. Hun rynkede sine smalle bryn og en rynke kom op i hendes pande. Hun gned sine læber mod hinanden og gik ind af døren og endte? Hvorfor Jessica var ude af sengen på dette tidspunkt vidste hun ikke?. Dog var det klart for hende at hun ikke burde vænde om nu. Hun gik videre ned af korridoren, men standsede foran en person. "øhh? godaften?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 2:18 am

Heather kiggede på på den trætte Jessica der åbenbart stadig var vågen. "Har du ikke andet at sige end Godaften, og hvad laver de forresten her Professor Williams? De burde for længst være på dit kontor, eller hjemme i din lejlighed" hun sendte hende en grimasse. Det var hende Victor virkelig godt kunne lide - hun forstod det ganske enkelt ikke. Hun sukkede kort, og kørte en hånd igennem det blonde hår. "Men også godaften til dig", sagde hun lettere hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 2:25 am

"Professor Parkerson." sagde hun i en letter kølig tone. Hun lagde sine hænder overkors, og kiggede på Heather. "Jeg var vågen...så jeg ville gå mig en tur... Nej, jeg mener ikke jeg burde være hjemme i min lejlighed når det er normal skoleuge." sagde hun med hævede øjenbryn. Hun brød sig ærlig talt ikke om den tone Heather holde. Hun kiggede på hende med hævede øjenbryn der sagde noget alla -når-var-det-mere?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 2:30 am

Heather kunne ikke lade være med at le. "Professor Parkerson? Det er nogle ord jeg ikke har hørt til længe, og pudsigt at det lige skulle være dig der skulle sige dem". Hun stoppede med at le, og kiggede så på hende. Det blik hun lige sendte hende, fik hende til at blusse op. "Nånå, så man kan ikke klare en lille kølig facade hva?" hun smilede hånligt, og jog blikket omkring sig. "Og jov, du burde være hjemme i din lejlighed, undtagen hvis du ville ønske at sove på Hogwarts". Hun lo igen, og nikkede kort.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 2:38 am

Jessica kiggede på Heather med et irriteret blik, om det skyldtes at hun var træt og så at hun så stødte på Heather gjorde det næsten værre. Et dypt suk undslap hendes læber og en dyp indånding. "Ja Professor.." sagde hun, unden nogen rigtig føelse bag ordene. "Når.. burde jeg det?" sagde hun og trådte et skridt frem. Jessica brød sig bestemt ikke om at Heather skulle sige hvad hun burde gøre.. Nej? hun blev og sov på Hogwarts hvis det var det hun ville og ikke hvis en eller anden Heather sagde at hun burde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 2:44 am

Heather havde allerede bekræftet at det her ville ende galt. Hvordan og hvornår denne drejning ville tage vidste hun ikke - men hun håbede da på det bedste. Hun kiggede så kort på Jessica og smilede kort til hende. "Okay søde ven. Du snakker og du snakker, men jeg må indrømme at det eneste jeg hører er blaaaaaaah", hun sukkede kort, og lod sin hånd finde tryllestaven i sin tryllestavs holder.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 3:08 am

Jessica kiggede træt på Heather med et ligegyldtigt skuldertræk. "Når 'store'ven, jeg sys nu ikke jeg snakker sådan vildt meget?" sagde hun med et irriteret smil. "Jamen så må du jo hygge dig professor." sagde hun med et lille skuldetræk. Hun vendte om på hælen og begyndte at gå ned af korridoren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 3:16 am

Heather kiggede på Jessica, da hun vendte sig om trak Heather sin tryllestav og rettede den mod Jessica. "Aldrig vend ryggen til mig når jeg snakker til dig", sagde hun og kiggede irriteret på Jessica. "Doloroso", lød hendes ord, og selvom hun fortrød det da hun lige havde sent den, så fik hun en voldsom trang til bare at stikke af. Hun kiggede bare på Jessica - og ventede på at forbandelsen ville ramme hende, eller hun undvig den.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 3:21 am

Jessica rystede irriteret på hovedet da hun hørte Heather sige noget, som om hun kunne bestemme over Jessica.
Få sekunder efter blev hun ramt af en mørk forbandelse... Hun faldt om på gulvet og smerten skar igennem hele hendes krop, hun skreg og prøvede at modstå. Efter hun kom rystende op på sine ben igen. "Hvad fanden laver du?" råbte hun af hende og trak selv sin tryllestav og pegede truende på Heather. "Er man ude og hvor man ikke kan bunde?"


Sidst rettet af Jessica Søn Okt 30, 2011 8:02 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 3:31 am

Heather grinede hånligt. "Er du løbet tør for replikker kælling?", sagde hun, og smilede kort. Hun smed så skoene og begyndte at løbe væk fra de hemmelige korridorer. "Hvis ministeriet vil vide hvor jeg er så sig jeg er i den forbudte skov, og er på lur med mine forbandelser" sagde hun og smilede lettere irriteret til hende. "Nu må vi bare håbe nogen finder dig før du dør!" sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 3:40 am

Jessica kiggede vredt på Heather. "Du er fandme rektor? Du burde fandme sendes til Azkaban." sagde hun og nikkede irriteret.
Hun hævede sin tryllestav og sendte besværgelsen. "Sectusempra!!" råbte hun og et rødt lysglimt blev sendt ud af hendes tryllestav. HUn gik tættere på Heather end hun egentlig ville men stoppede så. "Er du jaloux? Fordi Victor elsker mig? og ikke dig?" sagde hun med et irriteret løftet øjenbryn. "Vov ikke at bruge en af de utilgivellige forbandelser på mig igen.!" sagde hun vredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 3:48 am

Heather vendte sig om og så lyset på vej hen imod hende. Hun havde lært meget om besværgelser, og vidste derfor hvilken en det var og hvordan den skulle stoppes. "Bitch" Skreg hun bitter, og spyttede noget blod ud af munden da hun var blevet kastet tilbage af den besværgelse hun sendte for at ikke at blive ramt af den Jessica sendte imod hende. "Jeg er forhelvede forlovet", sagde hun og spyttede endnu engang blod ud af munden. "Imperius" Sagde hun så og kontrollerede sine ord med omhug. "Gå så tilbage" sagde hun, og spyttede nærmest ordene ud af munden.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 3:55 am

Jessica kiggede på Heather uden nogen form for ansigtsudtryk. "Jeg er kræftædme ligeglad om du er forlovet, det eneste jeg har at sige at det fandme synd for den mand." sagde hun og spyttede i gulvet ligeforan heather.
Dog blev det næste hun gjorde ikke gjort at hende selv, men hun blev kontrolleret af Heather. En kold føelse strømmede ned af hendes ryg og hun gik langsomt tilbage. Dog efter lidt tid kom hun til sig selv igen. "Kælling." sagde hun. Hun kastede en besværgelse efter hende, altså hvis den ramte plet ville Heather blive forvandlet til en kæmpe so.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:03 am

Heather kiggede på Jessica, og hævede det ene øjenbryn. "Så du siger Chace er uheldig? Søde ven, eller rettere og sagt kælling, Chace fortjener måske bedre end mig, men du skal fadme ikke sige at det er syndt for ham" hun sænkede øjenbrynet, og kiggede på hende med et strengt blik. "Har du nogensinde ønsket at blive forvandlet til et dyr? Ønsker du det?" sagde hun og smilede lumsk. Hun hviskede så kort de ord der skulle til, og sendte en blå stråle imod Jessica med et skarpt smil om læben.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:05 am

Jessica kiggede på Heather. "Ja, Heather, jeg siger at Chace er uheldig, han burde snart få øjne op.. eller måske opdager han det når du bliver sendt til Azkaban." sagde hun vredt. Hun kiggede på Heather. "hvis du mener Animagi, så nej? Og hvorfor spørger du nu om det?" sagde hun og begyndte at pille ved sit hår. "Heather, seriøst... styr dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:11 am

"Jessica, hvis du bare nævner Chace en gang til, så kan du vædde med at du fortryder at du nogensinde er født. Dette her er kun et spørgsmål om tid!", hun snerrede lidt af hende, men sendte hende så et smil. "Du har nu fået dit 'ønske' opfyldt. Nye animagus", sagde hun og lo kort. "Du siger jeg skal styre mig?" sagde hun og smilede kvalmende sukkersødt.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:23 am

Jessica kiggede på Heather men nåede ikke at svare før hun blev helt varm i kroppet. Hun vidste hvad hedder lige havde gjort ved hende. HUn havde gjort hende til en animagus.. Hun forstod bare ikke hvorfor? Men om det var lykkes heather det vidste Jessica endnu ikke. Dog mærkede hun en utrolig føelse..
"Det gjorde du bare ikke!" råbte hun af hende men var stadig ret svag? "Hvor er min tryllestav?" råbte hun og så at hendes tryllestav fra rullet væk fra hende og lå nu hænde ved... Heather...
Tilbage til toppen Go down
Chace
Lærer i Besværgelser
Chace


IRL alder : 37
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 150
Join date : 04/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:30 am

Klokken var ved at være mange, men alligevel begav Chace sig rundt på slottet. Han havde hørt stemmer på sit kontor, så måtte ige hun og spadere. Måske var der noget igang, som ikke burde være igang... og lige som han kom op til de Hemmelige koridorer, hørte han ordene kælling op til flere gang. Det var ikke børnestemmer, men damestemmer. Så hørte han nogen nærmest skrig og vride sig af smerte, men det forsvandt efter få sekunder. Dette gjorde at han på 0,5 var henne ved gerningsstedet, så... Heather? Han forbavselse gjorde at han med en vred tone, nærmest råbte "Heather?!"
Hun plejede aldrig at rode sig ud i problemer. Han kiggede vredt på Jessica, som tilsynladende havde raget sig udklar med Heather. "Hvad foregår der?!" sagde Chace højt og vrængede næse af Jessica, hvorefter han kiggede på Heather. "I er ikke et spor godt forbillede for eleverne!" sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:36 am

Heather samlede kort Jessica's tryllestav op. Hun bemærkede dog heldigvis Chace, før hun brugte endnu en utilgivelig forbandelse på Jessica. Dette var en god ting for hende. "Chace!?", sagde hun og mærkede sine kinder brænde. "Det er ikke som det ser ud til", sagde hun og skyndte sig hen imod ham, og kiggede håbløst på ham. Blodet var over alt på hende, så man kunne nærmest gætte sig frem til hvad der var sket. Hun faldt ned på jorden, hendes ben gav efter, og hun kiggede bare på Chace som en 3 årrig der lige havde tabt sin slikkepind.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:40 am

Jessica kom skælvende på benene. Efter den omgang med torur forbandelsen var hun blevet godt svimmel. "Heather!"
"Det er jo som det ser ud. Du har fået en fribillet til Azakaban. De Utilgivelige forbandelser har sin pris som du jo ved, Heather!" hun gik derhen men blev en smule forbløffet over at hun faldt på knæ overfor Chace. Hun fnøs og gik hen tog, sin tryllestav ud af hænderne på Heather.. "Du rører mig ikke engang til!" sagde hun vredt og gik lidt væk derfra men var der stadig.
Tilbage til toppen Go down
Chace
Lærer i Besværgelser
Chace


IRL alder : 37
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 150
Join date : 04/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:46 am

Chace kiggede på Heathers krop, og straks var det som om nogen skar i ham. At se hende være så blodig, fik hans hjerte til at græde lidt. Men alligevel - hvad havde hun gang i? Chace ignorede hende og kiggede på Jessica. Straks blussede vreden frem i ham - Heather skulle ikke til Azkaban? "Hey!" råbte han af sine fulde lungers kraft. "Nu holder du edderneme din kæft!" sagde han og kiggede koldt på hende, hvorefter han gik hen imod hende. "Heather skal ikke til Azkaban... hvis hun skal, slæber jeg fandme dig med, din lile strigle," lød hans ord. Aldrig havde han truet en dame før, men det var vel nok han overbeskyttende personlighed der trådte i karakter. "Heather, du er på dybt vand!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:51 am

Heather kiggede på Chace, men lod være med at sige mere, en enkelt besværgelse skulle der til for at gøre ende på sine egne lidelser. Men kunne man mon bruge den besværgelse mod sig selv? Hun ville i hvert fald ikke sidde i Azkaban til evig tid, det havde hun fået bekræftet. Hun rejste sig snublende op, og gik over mod Chace. Hun holdte så hans hoved imellem hendes hænder. "Jeg elsker dig, og det vil jeg altid gøre", sagde hun og kyssede ham blidt på munden. Hun rettede så tryllestaven mod sin arm, og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor
Jessica


IRL alder : 26
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 126
Join date : 07/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 5:06 am

Jessica kiggede koldt på Chace. "Nånånå.." sagde hun med den mest flabede stemme hun overhovedet kunne frembringe. "Det tror jeg så ikke du kan... For det er jo ikke mig der har brugt en utilgivelig forbandelse... Eller gjort en til noget de ikke har ønsket at blive... " sagde hun med et irriteret suk. Hun gik hen mod døren og lænede sig op af væggen. "Nåh..Skal jeg tilkalde Aurorne?" spurgte hun. "Så kan de tage demontorene med." sagde hun med et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Chace
Lærer i Besværgelser
Chace


IRL alder : 37
Kollegium : Slytherin
Antal indlæg : 150
Join date : 04/09/11

En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 5:25 am

Chace kiggede på Heather, da hun sagde det som hun gjorde. "Det er egoistisk det, du har gjort. Tænk dog på mig? Og.. " sagde kiggede på hende mave og sukkede. Så begyndte Jessica igen, hvilket fik ham til at skyde i vejret, af vrede. "Din barnlige, lille tøs... kan du for hævlede ikke shut the fxck up? Det er bedst for alle parter, din møgforkælede... " Chace ville ikke afslutte sætningen, da det alligevel ville ende med noget værre noget. "Men iligemåde, Heather... men jeg er skuffet" han rystede på hovedet i takt med at hans vrede voksede. "Og Jessica, hvis du tilkalder dem, så cutter jeg dit hoved af" truede han så og hoppede truende ind for an hende, hvorefter han skulede til hende.
"Du burde have tænkt dig om," sagde han så og vendte opmærksomheden mod Heather.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En mørk besværgelse. Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk besværgelse.   En mørk besværgelse. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En mørk besværgelse.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Online Hogwarts :: Slottet :: Hemmelige koridorer-
Gå til: