Sofia Lærer i botanik, metamorphmagus (rektor og udvikler af hjemmesiden)

Kollegium: Ingen af dem vi kender. Hun har ikke gået på Hogwarts. Antal indlæg: 155 Join date: 03/09/11
 | Emne: Quidditch! Lør sep 17, 2011 6:41 pm | |
| Halløj allesammen!
Ja, nu nærmer verdensmesterskaberne i quidditch sig jo! Til de af jer der er helt langsomme, er det Finland og England der er i finalen, og det vil foregå i England.
GUD! Jeg har glemt at købe billetter, hvor gør man det?
Har du virkeligt glemt det!? Jo altså, rundt omkring og her og der! Det sorte marked vrimler med billetter, og diverse quidditchbutikker er da også i fuld gang med at få udsolgt!
Det er årets kamp - den kan man ikke gå glip af! Hvem holder du med? Husk at vise den rette fan-ånd og købe en masse genstande, hatte, pynt og meget mere for at støtte jeres hold! Hvem får det største og flotteste telt i år? Følg med i profettidende for at få det at vide! Vi vil selvfølgelig underrette jer om resultatet, her fra redaktionen.
Og så har vi et interview med Heather Parkerson:
Går du op i quidditch? Selvfølgelig, jeg har jo været basker i min tid på Hogwarts!
Så går jeg ud fra du skal med til Verdens mesterskaberne? Hvem holder du med? Selvfølgelig støtter jeg stolt England - og selvfølgelig skal jeg med!
Ja, det lyder som om folk glæder sig. Glæder DU dig?
Og det var Venus som bragte det nyeste nye!
[Det skal lige siges at dette er opfundet, og at der ikke er nogen mesterskaber rigtigt.(: ] |
|