Online Hogwarts

Welcome to Hogwarts - Hope you enjoy.

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Top posters
Damon

Victor

Sofia

Chace

Jessica

Brandon

Tristan

Dakota

Katniss

Emily

Latest topics
» Reklamtion - Sorry.
Man feb 20, 2012 10:21 pm by Fred

» Glemte lektier
Lør dec 31, 2011 11:33 am by Julie

» Ensporethed
Ons dec 28, 2011 7:51 pm by Julie

» En hulkende lyd?
Tors dec 15, 2011 6:16 pm by Julie

» Svær læsning
Man nov 21, 2011 10:23 pm by Julie

» A dream there never took place.
Man nov 21, 2011 10:14 pm by Julie

» Just tonight, we'll be alright.
Tirs nov 15, 2011 9:58 pm by Jessica

» Et kedeligt job
Tirs nov 15, 2011 9:37 pm by Fred

» Torden og Lynild!
Man nov 14, 2011 8:57 pm by Fred

Keywords
Kontor gammel Brookelle Victor møde gensyn lækzi
maj 2012
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
CalendarCalendar
Affiliates
free forum

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 19, Lør sep 03, 2011 7:42 pm
BLIV JOURNALIST ELLER LA!
Tirs sep 06, 2011 9:19 pm by Sofia
Heysa!

YupYup, dette opslag giver mulighed for at blive journalist og LA. (Journalistdel skrevet af Sofia) Først vil jeg skrive om journalitjobbet:
Kan du godt lide at skrive? Ønsker du at andre skal læse og elske det du skriver? Har du en lille journalist gemt i dig? Så er det her din mulighed! Du kan blive journalist for Ordkløveren(OK), Profettidende(PT) og GG(Gossip Girl/Guy), hvis du …

[ Full reading ]
Comments: 0
Ny HHP på vej!
Tirs sep 06, 2011 6:53 pm by Anonymous
Hej kære elever.

Så har vi endelig fået en til at lave den rigtige Hogwartsskole! Og i det hele er det jo en god nyhed - men desværre vil den ikke få samme navn som den har nu. Den vil komme til at hedde OnlineHogwarts.dk! Og mig og grundlæggerne af HHP vil tage en snak med ham der skal lave den, og fortælle hvad der skal være på den. Og det vil betyde at det nok tager lidt tid før den …

[ Full reading ]
Comments: 1
Lektier og uger
Søn sep 04, 2011 2:45 pm by Sofia
Hej alle i dejlige elever her på Hogwarts-HP!

Ja, nu er siden jo efterhånden kommet op og køre, men der er selvfølgelig noget vi mangler. En af de her ting er lektier, for det har man jo også på det rigtige Hogwarts, og hvad skulle vores lærerer lave, hvis ikke de kunne give os lektier? Så det glæder mig at kunn informere jer om at vi begynder lektieugerne i morgen, Mandag d. 5/9-2011, …

[ Full reading ]
Comments: 0

Share | 

Første date

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Jessica
Lærer i Forvandling, Animagus og Rektor

IRL alder: 14
Kollegium: Slytherin
Antal indlæg: 127

IndlægEmne: Re: Første date   Tors okt 27, 2011 4:42 pm

Jessica smilede endnu engang og begyndte at le da han nævnte hendes gamle uvane. Som han nævnte det, slikkede hun sig endnu engang om munden. Hun åbnede munden for at protestere men ingen lyd kom ud. Hun tog hånden op til munden og kiggede forundret på ham. "Jeg kan ikke gøre for det" sagde hun med et bredt grin. Hun kiggede på ham og et bredt charmerende smil plantede sig hurtigt på hendes røde læber. Som hun kiggede ind i hans øjne, kom hun til at huske dengang hvor de var små og fjollede rundt over alt. Hun smilede et bredt tænkende smil. Da han nævnte hendes humor, fandt hun tilbage til Diagonalstræde og kiggede på ham med 'tiger-øjne'. "Åhh ja" sagde hun med et nik. "Den humor som ingen forstår.." sagde hun og lo "undtagen dig" et smil krusede over hendes læber. "Hr. græskar!" sagde hun med et smil og et ryst på hovedet. Jessica og Victor kunne simpelthen lave de mest mærkelig tinge. Og et klart bevis for det var vel deres nye kælenavne. Et charmerende smil kom frem på hendes læber og fandt hans hånd og flettede kærligt sine tynde fingre ind i hans. Hun fugtede hurtigt sine læber ved at gøre sin tunge over læberne. "Laban?" sagde hun med et grin. "Endnu et kælenavn?" spurgte hun med et charmerende smil. Det var måske også en smule forkert at ligge og sove som en ræv, når Victor kom. Men det havde nu været dejligt at han lige havde nusset hende sådan, ham Victor var god til det med dyr. Hun smilede bredt til ham og lod sine øjne køre hen til ham.
"Ja ikke?" sagde hun med et smil. Egentlig var hun slet ikke sikker på at han havde smagt det, for Victor havde altid drukket græskarjuice og sådan havde det altid været. Da han igen sagde noget kunne hun næsten smelte over det. Alt hvad Victor sagde havde en uforklarig sødme i hendes ører og kunne gøre hende helt blød i knæene.
"Ja, jeg skal være glad for jeg er magiker" sagde hun og stillede sig igen på tær og hviskede. "Ellers havde jeg jo ikke mødt dig." Hun smilede charmerende og kiggede hen mod Eeylops uglevarehus.
Da han placerede hans hænder på hendes kinder lukkede hun øjne og gengælte kysset en anelse ivrigt. Som han trak sig væk fra hende smilede hun bare og ikke et ord kunne beskrive hendes føleser for ham nu. Hun elskede Victor højere end noget andet hun havde. Hun ville gøre alt for ham, intet kunne få hende til at vige væk fra ham. Altid ville hun tage hans parti uanset hvad han havde gjort. Hun rystede på hovedet og fulgte Victor med ind i forretningen. De tudene ugler kom dem endnu engang i møde, men som Victor hurtigt fik betalt manden trak Jess ham med ud igen, hev fat i hans arm. Det ene øjeblik stod de i Diagonalstræde og det næste stod de på gågaden i Hogsmeade lige udenfor det Tre Koste. Hun smilede og hev ham med ind indenfor i varmen, da det blæste lidt mere nord på end det gjorde i London. Hun satte sig ned ved et bord og ventede kun på at Victor skulle sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Første date

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2

Similar topics

-
» Første dag på arbejde //Jaster//